מציע יחיד: יוסי אברהמי רכש מגרש בירקון בת"א; ישלם 250 מיליון שקל

היזם זכה בקרקע המבוקשת בתום תהליך התמחרות שהתקיים בהוראת בית המשפט • המכירה צפויה להיות מושלמת כבר בעוד שנה, ועל הקרקע יוקם מגדל בן 15 קומות

שיתוף הכתבה
המגרש בירקון- ת"אהמגרש בירקון- ת"א

היזם יוסי אברהמי זכה במגרש מבוקש ברחוב הירקון 7 בתל אביב, בתום תהליך התמחרות שנעשה במסגרת פירוק שיתוף במגרש, תמורת רבע מיליון שקל. אברהמי היה המציע היחיד שהגיע לישורת האחרונה. המגרש, בשטח של 6.4 דונם, הוא מגרש מרובה בעלים – ביניהם גם כמה דיירים הנחשבים פולשים – ובמשך 16 שנים לא הושגה הסכמה ביניהם לגבי מכירתו. כעת נראה שהמהלך מבשיל, ואם לא יוגשו ערעורים נגד ההחלטה, בתוך כשנה המכירה תושלם והמגרש יעבור לבעלותו של אברהמי.

המגרש נמצא במתחם מבוקש מאוד, בצמוד לחלקה שעליה הוקם מגדל הרברט סמואל 10 של חברת עופר השקעות ובסמוך לטיילת של תל אביב. על המגרש חלה תב"ע מאושרת מ-2003, אשר מאפשרת הקמה של מגדל מגורים בן 15 קומות שיכיל 70 יחידות דיור.

בקרקע מחזיקים נכון להיום 28 בעלים, כולל משקיע הנדל"ן אלי טמיר המחזיק בחלק גדול ממנה. כאמור, נמצאים עליה גם כמה פולשים, ואף לעיריית תל אביב חלק בזכויות על הקרקע. היזם יידרש, במסגרת הזכייה בקרקע, לטפל בכל ההליכים הנוגעים להתנהלות מול העירייה ולפינוי הפולשים. ההליך למכירת הקרקע התאפשר לאחר שבית משפט השלום בתל אביב הורה על נקיטת הליך פירוק שיתוף בין הבעלים השונים במגרש.

נזכיר כי זהו לא הפרויקט הראשון של אברהמי בתל אביב: ב-2014 הוא זכה בהליך התמחרות אחר, על מגרש הפילהרמונית שבצפון תל אביב, תמורת 151 מיליון שקל. ב-2015 הוא רכש מחצית מהזכויות ב"מתחם לאומי" ביפו, בפינת הרחובות אילת ושדרות ירושלים, תמורת 30 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי אברהמייפו תל אביבאלי טמירעופר השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...