אלעד: אושרה הקמת שכונת המגורים החדשה, בת 639 יחידות דיור

התוכנית אושרה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, ושטחה כ-137 דונם • השכונה תוקם בחלקה המזרחי של העיר, ממערב לכביש 4711 החדש

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

אושרה באופן רשמי הקמת שכונת מגורים חדשה במזרח העיר החרדית אלעד: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז הודיעה בימים האחרונים על אישורה של התוכנית, כשמונה חודשים לאחר שאישרה את התוכנית להפקדה. השכונה תכלול 639 יחידות דיור, וכן שטחי מסחר ותעסוקה – כולל מגדל בשטח בנוי של 16 אלף מ"ר. המבנים בשכונה החדשה ייבנו בגובה של כ-7 קומות.

התוכנית מתפרסת על פני 137 דונם, ונמצאת כאמור במזרח העיר, בצמוד לכביש 4711 החדש – כביש המחבר בין צומת נחשונים לכניסה לאלעד, ומתחבר לכביש הראשי 471. עוד כוללת התוכנית יצירת כניסה חדשה לעיר ממזרח, כך שלמעשה השכונה המדוברת תהיה שער הכניסה המזרחי אל העיר. השכונה, כמובן, תהיה בעלת צביון חרדי ומיועדת לבני המגזר.

נציין כי במרץ 2018 חתמה עיריית אלעד על הסכם גג ראשון מול המדינה – שהיה להסכם הגג הראשון במגזר החרדי והדתי. הוא כולל, בשלב הראשון, בנייה של יותר מ-5,400 יחידות דיור, שישווקו עד שנת 2020, ובשלב השני - בכפוף לאישור גופי התכנון – בנייה של עוד 6,500 יח"ד נוספות בעיר.

לצד מבני המגורים, יוקמו במסגרת התוכנית גם שימושים מסחריים מלווי רחוב, וכן תפותח רצועה של שטחים ציבוריים בהיקף של 21 דונם. בפרטי התוכנית נכתב כי מימושה יושלם בתוך 10 שנים מיום אישורה, עם אפשרות להארכה בסמכות הוועדה המחוזית, לחמש שנים נוספות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית אלעדהמגזר החרדישטחים ציבורייםיחידות דיור חדשותהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...