נתניה: מלון הבוטיק המתוכנן בגד מכנס 'יצמח' לגובה של 23 קומות

הוועדה המקומית אישרה גם תוספת של 50 חדרים למלון, שיוקם ליד מלון רזידנס • במקור היו מתוכננים להיבנות במקום שני מבנים צמודים, בני 11 קומות ו-13 קומות

שיתוף הכתבה
חניון - נתניה חניון - נתניה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה מגדילה ומשדרגת את התוכנית להקמת המלון המתוכנן ברחוב גד מכנס 10 ו-12, בטיילת המשקיפה לחוף סירונית: על פי החלטת הוועדה מהימים האחרונים, יתנשא המלון לגובה של 23 קומות, ויהיו בו 170 חדרים. זאת בניגוד לתכנון הראשוני, שכלל שני מבנים בני 11 ו-13 קומות, עם 120 חדרים בסך הכול.

על פי התוכנית החדשה, ייבנה מבנה אחד בן 23 קומות – 20 קומות של חדרי מלון, קומת כניסה כפולה וגג טכני. המבנה יתחבר בגשר למבנה מסחרי בן קומה אחת, שמתחתיו ייבנו עוד ארבע קומות מרתף. סך כל התוספת של שטחים תת-קרקעיים עומד על 3,000 מ"ר. 

הגשר שיחבר בין שני המבנים יכלול מרפסת גג וחדר אוכל, והשטח שמתחתיו יישאר כמרחב פתוח, דבר אשר יאפשר את המשכה של הטיילת הסלולה במקום כיום. שטח התוכנית כולה הוא 3,332 מ"ר, והשטח הבנוי הוא 20,890 מ"ר, מתוכם 8,250 מ"ר שטחי מלונאות. 

התוכנית להקמת המלון קודמה כבר ב-2011, כחלק מניסיונותיה של עיריית נתניה להגדיל את מספר חדרי המלון בעיר. בשל התנגדויות רבות היא התעכבה, אך אושרה לבסוף גם על ידי הוולחו"ף – הוועדה לשמירת הסביבה החופית.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית נתניההוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניההוועדה לשמירת הסביבה החופיתהקמת מלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...