חדשות הנדל"ן: רוזן יזכה ל-5% מקנביט; 300 מ' אירו מימון לאפ"י

לאחר עסקת השקעה של 32 מיליון שקל בחברת הקנאביס, נקבע שיעור ההחזקה של בעלי קנדה ישראל בחברה • אפ"י השיגה מימון מחדש, בין היתר סביב קניון שלה בבוקרשט

שיתוף הכתבה
ברק רוזןברק רוזן

 •חברת קנביט, שבה משקיע בין היתר בעלי קנדה ישראל, ברק רוזן, הודיעה לרשות לניירות ערך כי הושלמה עסקת השקעה של 32 מיליון שקל בחברה, מצד קבוצת משקיעים. עוד צוין באותה הודעה כי רוזן, אחד המשקיעים, יקבל 4.98% ממניות החברה, ואילו ירון נאור, דירקטור החברה, יקבל 33.71% ממניות החברה.

• חברת אפריקה ישראל נכסים מודיעה כי חברת בת שלה השלימה את המהלך לגיוס מימון מחדש הקשור בין היתר בקניון Cotroceni AFI שבבעלותה בבוקרשט, רומניה. המימון עומד על סכום של 300 מיליון אירו. המימון ניתן בין היתר לטובת פירעון הלוואה הקשור בקניון, בסך של 179 מיליון אירו.

• מתקדמת בנייתו של מגדל בראשית בשכונת בבלי בתל אביב: משפחת כוזהינוף, היזמית, מעדכנת כי השבוע התקיימה יציקת רפסודה למגדל – הבסיס שעליו יוקם הפרויקט, בגובה של 44 קומות. היזמים מדווחים כי 500 משאיות, 3,200 קוב בטון ו-500 טון ברזל נדרשו לצורך כך.

• חברת אביסרור משה ובניו מודיעה כי פרויקט גרנד אביסרור הסמוך לגרנד קניון בבאר שבע, נערך לאכלוס של שני המגדלים הראשונים. הפרויקט כולל ארבעה מגדלים בסך הכול, והמגדל השלישי נמצא בימים אלו בשלב השיווק שלו.

• חברת שרביב מעדכנת כי הפרויקט שלה, URBAN TOWER בשכונת משכנות האומנים בקריית מוצקין, מתקדם לפי לוחות הזמנים וצפוי להיות מאוכלס בדצמבר 2019. הפרויקט נכנס בימים אלו לשלב עבודות הגמר, לאחר שעבודות השלד הסתיימו. 



אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קנביטברק רוזןהרשות לניירות ערךאפריקה ישראלמגדל בראשיתשכונת בבליאביסרור משה ובניושרביבגרנד אביסרור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...