גינדי תקועה עם הפנטהאוז בשרונה? מורידה מחיר ל-19 מיליון שקל

החברה פרסמה מכרז למכירת הפנטהאוז האחרון, ששטחו 545 מ"ר, במחיר הנמוך ב-37% משוויו • לפני כשנתיים מכרה פנטהאוז אחר בפרויקט במחיר הנמוך ב-5 מיליון משוויו

שיתוף הכתבה
הפנטהאוז בשרונההפנטהאוז בשרונה

חברת גינדי החזקות , מקימת מגדלי גינדי שרונה בדרום מתחם הקריה בתל אביב, מציעה למכירה במסגרת מכרז את הפנטהאוז האחרון שטרם נמכר בפרויקט – במחיר מינימום הנמוך ב-37% מהמחיר השמאות שנקבע לו. 

מחיר המינימום שקבעה החברה במסגרת המכרז הסגור שפרסמה הוא 40 אלף שקל למ"ר, או 19,640,000 שקל בסך הכול – זאת לעומת המחיר בדו"ח השמאות שבוצע עבור הנכס באמצע החודש שעבר על ידי משרד השמאים בלייר כץ-אהרונוב, ושעומד על סכום של 31,700,000 שקל.
מחברת גינדי החזקות נמסר כי "המהלך התקדימי נועד לאפשר את רכישת הפנטהאוז המעוצב במרכז תל אביב במחיר אטרקטיבי לעומת המחיר המוצע בשוק".

הפנטהאוז, שעוצב על ידי האדריכל מנו שלם, כולל 5 חדרים בשטח של 545 מ"ר (כולל מרפסות), וכן ארבע חניות בחניון התת-קרקעי של הפרויקט, ושני מחסנים תת קרקעיים. ההשתתפות במכרז מוגבלת לחמישה מציעים בלבד, עבור זכויות חכירה ל-98 שנים, מיום 14.9.2009. 

על פי תקנון המכרז למכירת הפנטהאוז הנוכחי, בהליך ההתמחרות (bidding) יוכלו להשתתף רק מציעים אשר הצעתם תהא נמוכה בעד 10% מההצעה הכי גבוהה שתוגש. "אם יהיה הפרש של יותר מ-10% בין ההצעה הגבוהה ביותר שתוגש לבין יתר ההצעות שתוגשנה, אזי המזמינה תהא רשאית לבטל את הליך ההתמחרות ולהכריז על המציע שהציע את ההצעה הגבוהה ביותר כזוכה במכרז", נכתב בתנאי המכרז.
אם לא יוכרז זוכה במכרז עד למועד ההתמחרות, הליך זה יתקיים באמצע יוני הקרוב, באופן מקוון ולמשך 30 דקות, באמצעות אתר אינטרנט ייעודי שיוקם לטובת להתמחרות.

יש לציין כי לפני כשנתיים העמידה החברה למכירה פנטהאוז אחר בפרויקט, דופלקס-פנטהאוז בשטח של 233 מ"ר, בתוספת מרפסות בשטח של 60 מ"ר. הפנטהאוז הזה הוצע למכירה במחיר של 18 מיליון שקל, אך בסופו של דבר נמכר ב-13 מיליון שקל בלבד.

כזכור, מאז החל להתאכלס הפרויקט, בתחילת שנת 2015, נשמעו תלונות רבות מצד דיירים על תקלות וליקויים בבניין, בין היתר במעליות המשמשות אותם. לאורך השנים הוגשו כמה תביעות נגד החברה, מטעם נציגות הדיירים, הן על הליקויים השונים והן סביב קיומו של "שרונה מרקט", השוק הפועל במתחם, שלטענתם מוריד את ערך הדירות.

רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק של גינדי החזקות : "אני מברכת על המהלך ובהחלט צופה שתהיה התעניינות רבה בנכס. אין לי ספק כי מי שינצל את ההזדמנות הזו יעשה עסקה חד פעמית. מחיר המינימום שנקבע למכרז, נמוך משמעותית ממחירי השוק לנכסים דומים אליו בתל אביב, שבדרך כלל מתומחרים סביב 75,000 שקל למ"ר ואף יותר. מי שעולה לפנטהאוז לא יכול להתעלם מיופיו, מהעיצוב המוקפד, מהנוף ומהמיקום המושלם במרכז הנחשק של תל אביב".


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדי החזקותמנו שלםרוני טננבאוםהליך התמחרותתקנון המרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...