לוינסקי עופר: הושגה הסכמה עם מרבית הדיירים בפרויקט בקריית מלאכי

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי שבו יותר מ-500 בעלי דירות • החברה מתכננת לבנות במתחם כ-4,500 יחידות דיור – תוכניות שעדיין דורשות את אישור גופי התכנון

שיתוף הכתבה
עופר ארביבעופר ארביב

התקדמות בהוצאתו לפועל של פרויקט התחדשות עירונית גדול בקריית מלאכי, שאותו תבצע חברת לוינסקי עופר: החברה הודיעה אתמול (ב') כי בתחילת השבוע התקשרה חברת הבת שלה, לוינסקי עופר ק. מלאכי בע"מ, בהסכמים עם מרבית בעלי הדירות הקיימות בפרויקט פינוי-בינוי של החברה בעיר – פרויקט 'מלאכי' שבו 503 בעלי דירות. 

"כפועל יוצא מהתקשרות החברה בהסכמים האמורים, החברה פועלת לתכנון ולאישור תב"ע בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית והרשות להתחדשות עירונית", נכתב בהודעת חברת לוינסקי עופר לרשות לניירות ערך. החברה מסרה עוד כי בכוונתה להרוס את המבנים הקיימים במתחם, ולבנות במקומם 4,500 יחידות דיור חדשות – כך שכ-4,000 מהן ייוהדו לשיווק בשוק החופשי, והשאר יועמדו לרשות הדיירים הקיימים. כמו כן, מתכננת החברה להקים במתחם שטחי תעסוקה ומסחר.

נכון לסוף 2018, כך על פי הדו"ח השנתי המסכם שפרסמה החברה, היא השקיעה בפרויקט בקריית מלאכי סכום של 198 מיליון שקל, רובם סביב תכנון הפרויקט.

כאמור, תוכניות אלו של החברה טרם אושרו על ידי הרשות המקומית ורשויות התכנון, וכעת יקודמו בצינורות אלו. בהודעות לוינסקי עופר סביב הפרויקט נכתב כי כעת הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, העירייה ואדריכלי הפרויקט בוחנים גם חלופות תכנוניות – וכי ייתכן כי במקום חלק מזכויות הבנייה בפרויקט יוקצו לחברה קרקעות משלימות באזורי ביקוש, וכמות יחידות הדיור לשיווק תשתנה בהתאם.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתב"עלוינסקי-עופרפרויקט כרמי הנדיב בקריית מלאכיפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...