דונה זכתה במכרז לבניית 90 יח"ד בשוהם תמורת 52.5 מיליון שקל

הפרויקט הוא חלק משכונת הדרים החדשה בעיר, שתכננה חברת "דירה להשכיר" • 50% מיחידות הדיור בשכונה, שתכלול 1,500 דירות, מיועדת להשכרה לטווח ארוך 

שיתוף הכתבה
יאיר טליאיר טל

ועדת המכרזים המשותפת של פרויקט " דירה להשכיר " ושל רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (א') כי חברת הבנייה דונה זכתה במכרז של חברת "דירה להשכיר" בשוהם. חברת דונה תשלם על המגרש 52.5 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח.

המכרז של החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה כולל 90 יחידות דיור, מתוכן 60 המיועדות להשכרה ארוכת טווח ו-30 למכירה מיידית בשוק החופשי. במסגרת המכרז, שהתנהל לאורך החודשים האחרונים, פורסמה החלטת הוועדה המקומית לפיה תינתן לחברה הזוכה אפשרות להגיש בקשה לתוספת של 12 יח"ד להשכרה ארוכת טווח, במסגרת הקלת שבס.

90 יחידות הדיור מהוות חלק משכונה חדשה בשוהם שבה מתוכננות לקום 1,500 יח"ד – שכונת הדרים שתוכננה על ידי " דירה להשכיר ". התוכנית להקמת שכונת הדרים תוכננה בשיתוף הוותמ"ל, הוועדה הארצית לתכנון ובנייה למתחמים מועדפים. 50% מכלל הדירות בשכונה מיועדות להשכרה לטווח ארוך, לזכאים חסרי דירה, בשכר דירה מופחת. לחברת "דירה להשכיר" יותר מ-30 פרויקטים ברחבי הארץ, שמטרתם לאפשר שכירות ארוכת טווח בשכר דירה קבוע.

הפרויקט שבו זכתה דונה מצטרף לפרויקט אחר בשכונה, שבו זכתה בשנה שעברה חברת אפריקה ישראל . מדובר בפרויקט להקמת 265 יח"ד, שהקמתו תחל בקרוב. 

מנכ"ל דירה להשכיר בפועל, יאיר טל: "הפרויקט בשוהם, כמו פרויקטים נוספים ברחבי המדינה, יאפשר לציבור השוכרים לגור בפרויקט בסטנדרט בנייה גבוה, בחוזה ארוך טווח, בשכר דירה קבוע המספק יציבות ושקט נפשי במקום אטרקטיבי במרכז הארץ - והכול ללא צורך בבעלות על דירה. הפרויקט מצטרף לפרויקטים נוספים בתל אביב, בירושלים, בחולון, בראשון לציון, בבאר יעקב, ברמת השרון, בחיפה ובהרצליה. כל אלו מגדילים את היקף יחידות הדיור להשכרה ויוצרים אלטרנטיבה אטרקטיבית לשוכרים לטווח ארוך, הנהנים מכל יתרונות המגורים ארוכי הטווח בדירה, עם גמישות מלאה וללא בעלות עליה".

ראש המועצה המקומית שוהם, איתן פטיגרו: "שוהם הוא יישוב למשפחות צעירות, ופרויקט דירה להשכיר תואם את המדיניות זו ומהווה הזדמנות מצוינת למשפחות צעירות ולזוגות צעירים לקבוע את ביתם בשוהם. שכונת הדרים תוכננה באופן איכותי וקפדני, כך שתתאים לצורכיהן של משפחות צעירות. הפיתוח של השכונה כבר בעיצומו, וכל התשתיות תהיינה מוכנות לקראת כניסת המשפחות לשכונה כבר בספטמבר 2021".

לדברי נתן מרבל, סמנכ"ל הנכסים והשיווק של דונה שי נכסים, החברה האחות של דונה שעוסקת בנדל"ן מניב: "דיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון נחוץ לשוק הנדל"ן הישראלי. למרות תוכנית מחיר למשתכן , אנו נתקלים מדי יום בזוגות ומשפחות צעירות שידן אינה משגת את ההון העצמי הנדרש לרכישת דירה והדיור להשכרה הוא הפתרון לאותן משפחות.
אנו רואים בדיור להשכרה ארוכת טווח גם כיוון פעולה חדש וחשוב לחברה, מהלך שיגדיל את פרוטפוליו הנכסים המניבים של החברה לצד המרכזים המסחריים אותם מקימה החברה בשכונות רבות בארץ".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדירה להשכיריאיר טלחברת דונהדונה שי נכסיםועדת המכרזיםהחברה הממשלתית לדיוראיתן פטיגרונתן מרבל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...