גזית גלוב רוכשת נכס מניב בבוסטון תמורת כ-81.8 מיליון דולר

בנכס Marketplace Center בבוסטון שטח להשכרה של כ-5,715 מ"ר המשתרע על קרקע של כ-5.2 דונם • גזית גלוב מחזיקה ומנהלת 11 נכסים בבוסטון בשווי של 444 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
חיים כצמןחיים כצמן

חברת גזית גלוב שבשליטת חיים כצמן רוכשת נכס מניב במרכז הפיננסי של בוסטון, ארה"ב, תמורת כ-81.8 מיליון דולר. החברה דיווחה לבורסה בתל אביב כי החברה הבת שלה, גזית Horizons, רכשה את הנכס Marketplace Center בבוסטון שבו שטח להשכרה של כ-5,715 מ"ר המשתרע על קרקע של כ-5.2 דונם. מדובר בנכס השביעי אותו רוכשת גזית גלוב בבוסטון, ואחרי הרכישה היא מחזיקה ומנהלת 11 נכסים בשווי כולל של כ-444 מיליון דולר (כ- 1.6 מיליארד שקל) בעיר.

הנכס ממוקם בצמוד ל-Faneuil Hall Market, מוקד התיירות העיקרי בבוסטון שבו מבקרים למעלה מ-15 מיליון אנשים בשנה. האזור סמוך לתחנת מטרו ולאזור הפארקים Rose Kennedy Greenway. הנכס נמצא בשיעור בתפוסה של 100% ושוכרות בו חברות עוגן כמו Banana Republic, The Gap, American Eagle ו-LOFT. בסביבת הנכס מספר פרויקטים בשלבי פיתוח, ביניהם מלון בעל 225 חדרים אשר הקמתו צפויה להסתיים בשנה הקרובה, 250 יחידות מגורי יוקרה אשר הקמתן צפויה להסתיים בשנת 2021 וכן מספר מגדלי משרדים.

 

ג'ף מועלם, מנכ"ל גזית Horizons, מסר: "הנכס Marketplace Center ממוקם במרכז הפיננסי של בוסטון במפגש מרחבים ציבוריים ואמצעי הסעת המונים והוא נהנה מתנועת הולכי רגל ונראות בלתי רגילה. אנו שמחים לרכוש את הנכס במיקום המרכזי הזה בסמוך ל-Greenway ומתכוונים להמשיך להגדיל את תיק הנכסים שלנו בבוסטון".

גזית Horizons הוקמה במאי 2017 במטרה לרכוש נכסים בעלי שימושים מעורבים עם רכיב קמעונאות בערים מרכזיות באזורים אורבאניים צומחים בארה"ב ומשרדיה הינם במיאמי, בניו יורק ובבוסטון. החברה משקיעה בנכסים בהם פוטנציאל השבחה והזדמנויות ייחודיות ליצירת ערך דרך עירוב שימושים , פיתוח מחדש והרחבות וניהול פרואקטיבי של הנכסים. 

החברה האם גזית גלוב , הינה חברת נדל"ן גלובלית העוסקת ברכישה, השבחה , פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים ונכסים בעלי שימושים מעורבים בצפון אמריקה, ברזיל, ישראל, צפון, מרכז ומזרח אירופה תוך התמקדות בערים מרכזיות באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין. מניותיה של גזית גלוב נסחרת בבורסה בתל אביב במדד ת"א 35 לפי שווי של כ-5.4 מיליארד שקל. נכון לסוף 2018 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 103 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ-2.5 מיליון מ"ר בשווי של כ-41 מיליארד שקל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןהבורסה בתל אביבג'ף מועלםנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...