לאחר "הרשמה חסרת תקדים": ביטול 6 מתחמי מחיר למשתכן בראש העין

הגרלת מרץ של התוכנית תיפתח מחדש, לאחר שוועדת המכרזים ברשות מקרקעי ישראל הודיעה על ביטול המתחמים • משרד השיכון: "מתנצלים על אי-הנוחות שנגרמה לנרשמים"

שיתוף הכתבה
השר משה כחלון השר משה כחלון

מכה תדמיתית כואבת למשרד הבינוי והשיכון ולשר האוצר, משה כחלון, על רקע הגרלת מרץ של תוכנית מחיר למשתכן , שנחשבה לאחת הגדולות עד היום: אנשי משרד השיכון עדכנו היום (ה') כי ההרשמה להגרלות מרץ 2019 תיפתח מחדש, בהמשך להחלטת ועדת המכרזים ברשות מקרקעי ישראל לפיה יבוטלו שישה מתחמים (המהווים 6 הגרלות) ביישוב ראש העין. בהתאם לכך, מתחמים אלו יוסרו מרשימת הפרויקטים שנכללו בהגרלה המקורית.

יש לציין כי למתחמים המדוברים בראש העין, שכללו 439 דירות והוצעו בהגרלת מרץ האחרון, נרשמו כ-5,000 בני אדם, אך כעת נראה שהתוכניות לאותם מתחמים לא היו בשלות מספיק, ו-ועדת המכרזים של רמ"י החליטה לבטלם. הסיבה הרשמית לכך היא ככל הנראה שומה חסרה על חלק מהקרקעות במתחמים אלו – שומה שברמ"י שכחו לדרוש.

מספרי ההגרלות שהוסרו מהגרלה הגדולה הם: 1118, 1120, 1121, 1123, 1124 ו-1125. במשרד הבינוי והשיכון מציינים כי פרויקטים אלה יוגרלו בהמשך, שלא במסגרת הגרלת מרץ, בהתאם להחלטת ועדת מכרזים ברמ"י.

ההגרלה החוזרת תכלול 4,770 דירות ב-13 יישובים ברחבי הארץ:  ירושלים, תל אביב, ראש העין, בני ברק, אבן יהודה, אריאל, טבריה, אשקלון, מגדל העמק, טירת הכרמל, מעלה אדומים, נצרת עילית וג'סר א-זרקא.

ההרשמה להגרלה תיפתח ביום שני, א' באייר תשע"ט, 6.5.2019, ותימשך עד מוצאי שבת, ו' באייר תשע"ט, 11.5.2019, בשעה 23:59. ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי "הנרשמים להגרלת מרץ 2019 יוכלו לשנות את הרשמותיהם כרצונם מרגע פתיחתה מחדש של ההרשמה, ועד לסגירתה. אם הנרשמים אינם מעוניינים בעדכון הרשמותיהם תישמר להם בחירתם המקורית".
כל ההגרלות מיועדות לסדרות א'+ב'+ג', ובביצוע ההגרלות תינתן עדיפות של סדרה א' על פני ב' ולסדרה ב' על פני ג'.

ההרשמה ועדכון הרשמה יבוצעו באמצעות אתר ההרשמה להגרלות: www.dira.moch.gov.il

כמו כן, השבוע נפתחה הרשמה ל-57  הגרלות המשך. ההגרלות הללו יבוצעו לפני הגרלת מרץ, לכן זכאים שיזכו באחת מהגרלות ההמשך יוסרו מכל הרשמותיהם, ובכלל זאת מן ההרשמה להגרלת מרץ.
זכאי הנמצא ברשימת המתנה עשוי להיות מוגדר זוכה בתקופה זו, ולכן אם אינו מעוניין לזכות בפרויקטים שאליהם נרשם בעבר, עליו לבטל את הרשמתו לרשימת ההמתנה.

" משרד הבינוי והשיכון מתנצל על אי-הנוחות שנגרמה לנרשמים להגרלת מרץ", נמסר בהודעה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןמשרד הבינוי והשיכוןמשה כחלוןהגרלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...