מתן מזרחי מונה למנהל מרחב ירושלים של אלדר משכנתאות

מתן מזרחי (36), שעוסק בייעוץ משכנתאות יותר מעשור, ינהל את הסניף החדש של אלדר משכנתאות ויהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור ירושלים וכן על הקשר מול הפרויקטים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור

שיתוף הכתבה
מתן מזרחי (שמעון דהן)מתן מזרחי (שמעון דהן)

אלדר משכנתאות מינתה את מתן מזרחי (36) למנהל מרחב ירושלים החדש של החברה. הקמת המרחב החדש הוא חלק מתנופת המיזוגים והתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר וסניף מרחב הצפון בניהולו של ליאור לייבל. מזרחי יהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור ירושלים וכן על הקשר מול הפרויקטים אותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור.

מזרחי עוסק בייעוץ משכנתאות במשך יותר מעשור, ושימש בעבר כבנקאי משכנתאות בבנק מזרחי טפחות. ב-2022 הפך למנכ"ל ובעלי "טובולסקי פיננסים ייעוץ משכנתאות", לאחר שעבד שם שנים רבות, בין היתר כשותף בכיר. החברה מעניקה שירותי ייעוץ משכנתאות באזורים רבים בארץ, בין היתר בירושלים, במרחב הדרום ומרכז הארץ. 

שירותי אלדר משכנתאות במרחב ירושלים יכללו בניית תמהיל ללקוחות ויעניקו ייעוץ משכנתה לתושבי האזור, בין היתר באזור מעלה אדומים, מבשרת ציון, גוש עציון, יהודה ושומרון ומועצה אזורית מטה יהודה. הייעוץ הראשוני הוא חינם.

מתן מזרחי: "שמח מאוד על שיתוף הפעולה החדש עם חברת אלדר משכנתאות. לאחר שנים רבות שבהן הענקתי שירות ליותר מ-10,000 לקוחות פרטיים. אני בטוח שיחד נביא למרכז הבמה ניסיון רב שנים ונעניק שירות מקצועי להיקף גדול של לקוחות נוספים. דווקא בעת הזו, זוהי הזדמנות מיוחדת להעמיק את פעילות המשכנתאות והפיננסים במרחב ירושלים והסביבה". 

עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות: "החלטנו לחבור ולהביא אלינו לחברה יועצי המשכנתאות בעלי ותק ומוניטין רב שנים, בעלי רקע בנקאי וניסיון עשיר כעצמאיים, בדגש על מיקומם הגיאוגרפי, זאת מתוך מטרה להתרחב ולכסות כמה שיותר אזורי פעילות במדינת ישראל. בימים אלה מצטרף לחברה שלנו מתן מזרחי עם ניסיון רב של למעלה מעשור ואני סמוך ובטוח שיחד נמשיך לצמוח, תוך שמירה מתמדת על סטנדרטים גבוהים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משכנתאותמינויים בענף הנדל"ןאלדר משכנתאותמזרחי טפחותייעוץ משכנתאות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...