השחקנים ניב סולטן ומאור שוויצר יככבו בקמפיינים של תדהר

קבוצת תדהר חתמה על ההסכם עם סולטן ושוויצר, שהתחתנו לפני כשנתיים, כחלק ממהלך שיווקי אסטרטגי ארוך טווח. בני הזוג מצטרפים לרשימה ארוכה של ידוענים שמשמשים פרזנטורים של חברות נדל"ן, בהם יהודה לוי, נועה קירל, עידן עמדי ורביב כנר

שיתוף הכתבה
ניב סולטן ומאור שוויצר במהלך הקמפיין (מיכה לובטון)ניב סולטן ומאור שוויצר במהלך הקמפיין (מיכה לובטון)

 

השחקנים ובני הזוג ניב סולטן ומאור שוויצר ישמשו פרזנטורים של קבוצת תדהר  ויככבו לראשונה יחד בקמפיינים השונים של חברת הנדל"ן. ההסכם נחתם כחלק ממהלך שיווקי - אסטרטגי ארוך טווח  של הקבוצה, שמטרתו בניית מותג תדהר כמותג המוביל בשוק הנדל"ן הישראלי. לא פורסם מה יהי השכר שיקבלו סולטן ושוויצר עבור הקמפיין. 

סולטן בת ה-31 היא דוגמנית ושחקנית שכיכבה בסדרות ובסרטים רבים, ובין היתר זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה כשקחנית הטובה ביותר על כיכובה בסדרת הריגול "טהרן". שוויצר בן ה-34 כיכב גם הוא בסדרות וסרטים רבים כמו "שעת נעילה", "שמיים אדומים" ו"השוטרים". סולטן ושוויצר התחתנו לפני כשנתיים. 

מנועה קירל עד יהודה לוי: חברות הנדל"ן גילו את הסלבים, אבל האם זה באמת מגביר את המכירות?

ניב סולטן ומאור שוויצר (מיכה לובטון)ניב סולטן ומאור שוויצר (מיכה לובטון)

לאחרונה יותר ויותר חברות בענף הנדל"ן, שנחשב שמרני, מגייסות ידוענים להוביל קמפיין עבור חברות נדל"ן, לעיתים בפרויקט ספיציפי. בין היתר יהודה לוי, סאבלימנל, נועה קירל, רביב כנר ועידן עמדי המשמשים כפרזנטורים ומובילים קמפיין גדול עבור חברת נדל"ן .

קבוצת תדהר , אשר נוסדה בשנת 1993, עוסקת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של שכונות ומגדלי מגורים, מבני משרדים ומתחמים לתעסוקה, לוגיסטיקה ומסחר. בנוסף, מחזיקה תדהר, במאות אלפי מ"ר של נכסים מניבים. מאז הקמתה בנתה תדהר יותר מ-20,000 יחידות דיור וכ-2 מיליון מ"ר של משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תדהרקמפייןניב סולטן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...