זרוע שחולשת על 11 מיליארד שקלים: גדי בן חיים מונה לאחראי פעילות הנדל"ן במנורה מבטחים

בן חיים (55),בעל ניסיון של 30 שנה בעולמות הנדל"ן ששימש בתפקידו הקודם כמנהל תחום הנדל"ן בקבוצת הראל וכדירקטור במספר חברות, יצטרף לאגף ההשקעות של מנורה מבטחים

שיתוף הכתבה
גדי בן חיים (מרכז הנדל"ן) גדי בן חיים (מרכז הנדל"ן)

קבוצת מנורה מבטחים מדווחת היום (א') על הצטרפותו של גדי בן חיים לאגף ההשקעות, שבו יהיה אחראי על פעילות הנדל"ן בקבוצה. מדובר בתוספת לזרוע ההשקעות של הקבוצה, המחזיקה נדל"ן בארץ ובחו"ל בהיקף של כ-11 מיליארד שקלים.

בן חיים (55) הוא בעל ניסיון עשיר של כ-30 שנים בעולמות הנדל"ן (ייזום, ליווי, פיתוח וניהול) - הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית. בתפקידיו הקודמים כיהן בן חיים כעו"ד בתחום המקרקעין, מנהל תחום הנדל"ן בקבוצת הראל. מתוקף תפקידו, היה אחראי על כל הליך ההשקעה וליווה באופן שוטף את כל הדרך עד המכירה. בנוסף שימש כדירקטור במספר חברות וכחבר ועדות השקעה מטעם הראל. עוד כיהן כיועץ אסטרטגי לגופים מובילים וליווי השקעות בנכסים רבים בארץ ובחו"ל. 

ניר מורוז, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח ומנהל אגף ההשקעות, אמר כי "אנו מברכים על הצטרפותו של גדי לקבוצת מנורה מבטחים. הצטרפותו, וניסיונו הרב יאפשרו לקבוצת מנורה מבטחים להרחיב ולהעצים את היקף ההשקעות בתחום הנדל"ן, אשר מייצבות ומשביחות את תשואת תיק הנכסים לטווח הארוך של הקבוצה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גדי בן חייםהראלמנורהמנורה מבטחים נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...