במקום בריכה: פרויקט של 120 יח"ד להשכרה יוקם בשכונת מרום נווה ברמת גן

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תדון מחר (ב') בהפקדת התוכנית, המקודמת ע"י יעלים נכסים והשקעות שבבעלות דניאל בירגר. במקום שבו שוכנת כיום הבריכה השכונתית, מתוכנן לקום בניין בן 12 קומות שבקומתו האחרונה ייבנה מתחם חדר כושר, בריכה וספא

שיתוף הכתבה
יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב ערן ניצן (פיני חמו)יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב ערן ניצן (פיני חמו)

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז תל אביב צפויה לדון מחר (ב') בהפקדת תוכנית לבניית בניין בן 12 קומות ו-120 יחידות דיור להשכרה בשכונת מרום נווה ברמת גן, זאת במקום הבריכה השכונתית. יזמת התוכנית היא יעלים נכסים והשקעות.

התוכנית מתפרשת על שני דונם ברחובות הגאון אליהו ותרצה. המבנה כולל 12 קומות: קומת כניסה עם חזית מסחרית במפלס הקרקע, 10 קומות מגורים, והקומה העליונה תיועד לחדר כושר, ספא ובריכת שחייה. עוד כוללת התוכנית 5 קומות תת קרקעיות, שתיים מהן מיועדות לחניון.  היקף השטחים המיועדים למסחר הם 880 מ"ר עיקרי ו-397 מ"ר שטחי שירות.

יעלים נכסים והשקעות היא חברה שהוקמה ב-2003 על ידי דניאל בירגר. בירגר הוא גם הבעלים של נכסי אוסישקין, שיוזמת פרויקט תמ"א 38 באוסישקין 20-18 תל אביב, וכן של דנקר-בירגר, המקדמת בנשר מתחם משרדים ומסחר בהיקף של 29 דונם יחד עם  סלם יעקב א.י השקעות ונכסים.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיור להשכרהרמת גןהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביביעלים נכסים והשקעותדניאל בירגר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...