שנה לאחר קבלת היתר: בוני התיכון נדרשת לעצור עבודות בקריית אונו בשל קרבה לתחנת מטרו

החברה קיבלה צו מנהלי באחד המתחמים בפרויקט ברחוב לוי אשכול, בשל קרבה לקו M3 של המטרו, למרות שכל העבודות נעשו בהתאם להיתר חפירה ודיפון. מהנדס העיר שחתם על ההיתר אף צפוי להיחקר והליך הפיכת הוועדה המקומית לוועדה עצמאית - צפוי להיעצר

שיתוף הכתבה
פרויקט הריסה של בוני התיכון בקריית אונו (אילוסטרציה, באדיבות החברה)פרויקט הריסה של בוני התיכון בקריית אונו (אילוסטרציה, באדיבות החברה)

 

חברת בוני התיכון קיבלה אתמול (ד') צו מינהלי באחד מארבעת המתחמים בפרויקט שלה ברחוב לוי אשכול בקריית אונו לעצירת עבודות. החברה נדרשה להפסיק את העבודות בשל קרבה לתחום המטרו, קו M3,  אלא שכל העבודות כבר נעשו בהתאם להיתר חפירה ודיפון, שהתקבל לפני שנה. בוני התיכון מדווחת כי היא בקשר עם הוות"ל להמשך העבודות. כך לפי הודעת החברה לבורסה אתמול.

לפי פרסום בכלכליסט, הרשות לאכיפה במקרקעין הוציאה אתמול את הצו, ואף צפויה לזמן את מהנדס העיר קרית אונו אדריכל צביקה לוין לחקירה, משום שהוא חתום על היתר הבנייה שאפשר את החפירה. לפי הפרסום, בעקבות האירוע החליט נתן אלנתן, יו"ר מטה התכנון במשרד הפנים, להשהות את הליך חידוש ההסמכה של הוועדה המקומית קריית אונו לוועדה עצמאית. נציין כי על פי גורמים בענף, הדרישה לעצירת העבודות הגיעה מנת"ע.

במתחם נהרסו ארבעה בניינים שבהם 120 דירות. ואמורים להיבנות שלושה מגדלי מגורים בני 21-17 קומות, בהם 359 דירות, מתוך כ-1,000 דירות. האכלוס צפוי ל-2027. 

מבוני התיכון נמסר: "החברה קיבלה היתר לפני כשנה, לאחר אישור כל הגורמים הנדרשים ופעלה במסגרתו. אנו בטוחים שאנו בדרך לפתרון מהיר, לשביעות רצון כל הצדדים, ואנחנו לא צופים איחור במסירת הדירות"

מעיריית קריית אונו נמסר כי "העירייה והוועדה המקומית קריית אונו רואות חשיבות רבה בפרוייקט המטרו והקמת תחנות לרווחת תושבי קריית אונו. הן פועלות בשיתוף פעולה מלא עם כל גורמי המקצוע הרלוונטיים במטרה לאפשר קידום הפרוייקט והצלחתו כמו גם מתן אפשרות לתושבי העיר להמשיך ככל הניתן בפרויקטים של התחדשות עירונית שאושרו בתוכניות תקפות.

"בימים אלו שוקדים כל אנשי המקצוע על מציאת פתרון הולם לנקודות הממשק בין פרויקטים אלו כך שמצד אחד תתאפשר תנופת הפיתוח לרווחת הדיירים ומצד שני לא ייפגע תוואי הרכבת התחתית שנועד לכלל משתמשי התחבורה הציבורית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צו הפסקת עבודהמטרוות"לבוני התיכון התחדשות עירוניתקריית אונונתן אלנתן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...