המשא ומתן בין אספן גרופ לקבוצת שגיא הופסק: "לא הושגו הסכמות לגבי כמה סוגיות שעלו במהלך המו"מ"

מזכר ההבנות שעליו חתמו הצדדים בתחילת דצמבר לא הבשיל לכדי עסקה בפועל • אספן גרופ הודיעה כי בכוונתה "לבחון חלופות שונות בנוגע לפעילות הנדל"ן המניב שלה באירופה, לרבות הכנסת שותפים"

שיתוף הכתבה
גיא פרג, יו"ר אספן גרופ (אספן גרופ)גיא פרג, יו"ר אספן גרופ (אספן גרופ)

מה שהתחיל בחודש שעבר בקול תרועה רמה מסתיים, כך נראה, בקול ענות חלושה: חברת אספן גרופ הודיעה לפני זמן קצר היום (ה') לרשות לניירות ערך כי "המשא ומתן שהתקיים בין החברה לבין קבוצת שגיא, כמשמעותה בדו"חות הקודמים, לא הבשיל לכדי הסכם מחייב מפאת פערים מסחריים. נוכח זאת הצדדים הפסיקו היום, בתיאום ובהסכמה ביניהם, את המשא ומתן נשוא הדו"חות הקודמים".

נזכיר כי שני הצדדים הודיעו בתחילת דצמבר כי חתמו על מזכר עקרונות לפיו תרכוש קבוצת שגיא בראשות טדי שגיא, בשלב ראשון, 25% מחברת אספן BV, ובהמשך גם 5% מהון מניות אספן גרופ , תמורת כ-40.5 מיליון שקל.

בהודעה על החתימה נמסר מאספן כי "העסקה תאפשר לקבוצת טדי שגיא להגדיל את החשיפה לנדל"ן בישראל, דרך הפיכתו לבעל עניין באספן גרופ הציבורית, ולנדל"ן בצפון-מערב אירופה, בעיקר בהולנד". רוני צארום, בעל השליטה באספן גרופ, וגיא פרג, יו"ר הדירקטוריון, ציינו כי "כניסת קבוצת טדי שגיא כשותפה בחברת אספן BV, ושיתוף הפעולה בין הצדדים כדי להרחיב ולהשביח את פעילות החברה באירופה, הינו ציון דרך משמעותי עבור אספן גרופ ".

רמז ראשון לקושי בהשגת הסכם מקובל על שני הצדדים ניתן בסוף החודש שעבר, אז דיווחנו כאן כי אספן גרופ עדכנה את הרשות לניירות ערך כי "עד כה לא נחתמו ההסכמים המחייבים", וכי הצדדים ממשיכים לנהל ביניהם משא ומתן. היום ניתנה ההודעה על הפסקתו של המו"מ באופן רשמי, כאמור.

מאספן גרופ נמסר למרכז הנדל"ן כי "החברה פעלה בשבועות האחרונים במרץ לקידומה של העסקה עם קבוצת טדי שגיא. לצערנו, לא הושגו הסכמות לגבי כמה סוגיות שעלו במהלך המו"מ, ובעקבות זאת החליטו הצדדים שלא להשלים את העסקה. בכוונת אספן גרופ לבחון חלופות שונות בנוגע לפעילות הנדל"ן המניב שלה באירופה, לרבות הכנסת שותפים, וזאת כחלק מתוכניתה העסקית להרחיב פעילות זו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאספן גרופגיא פרגטדי שגיארוני צארוםקבוצת שגיא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...