עסקת אספן גרופ וטדי שגיא: "עד כה לא נחתמו ההסכמים המחייבים; הצדדים ממשיכים לנהל ביניהם משא ומתן"

על העסקה פורסם לראשונה לפני כשלושה שבועות – אך היא עוד לא הושלמה • בהודעת אספן לרשות לניירות ערך נכתב כי "המגעים בין הצדדים נמשכים"

שיתוף הכתבה
גיא פרג, יו"ר אספן גרופ (אספן גרופ)גיא פרג, יו"ר אספן גרופ (אספן גרופ)

עסקת אספן גרופ וטדי שגיא עדיין לא יוצאת לפועל: כזכור, בתחילת החודש הנוכחי פרסמה חברת אספן גרופ על עסקה גדולה ומשמעותית עם איש העסקים טדי שגיא, דרך חברה שבבעלותו, שבמסגרתה ירכוש שגיא 25% מחברת הבת אספן BV, כצעד ראשון לקראת שותפות נרחבת. היום (א') מתברר שהעסקה עוד לא סגורה כלל.

"עד כה לא נחתמו ההסכמים המחייבים המתוארים במזכר העקרונות בין הצדדים", נכתב בהודעת אספן גרופ לרשות לניירות ערך, "ונכון למועד זה הצדדים ממשיכים לנהל ביניהם משא ומתן בנוגע לעסקה המתוארת במזכר העקרונות ו/או לעסקה דומה לה, והמגעים ביניהם נמשכים. החברה תדווח בהמשך בהתאם להתפתחויות ולהוראות הדין.

יודגש כי אין ודאות כי הסכמים כאמור, נשוא העסקה הנ"ל ו/או כל עסקה אחרת, ייחתמו ויושלמו, ואם כן יושלמו - אין ודאות אם ההתקשרות בהסכמים אלו תהיה זהה או שונה מהאמור במתווה העסקה שפורט במזכר העקרונות הנ"ל"

יודגש כי אין ודאות כי הסכמים כאמור, נשוא העסקה הנ"ל ו/או כל עסקה אחרת, ייחתמו ויושלמו, ואם כן יושלמו - אין ודאות אם ההתקשרות בהסכמים אלו תהיה זהה או שונה מהאמור במתווה העסקה שפורט במזכר העקרונות הנ"ל".

על פי פרטי העסקה שפורסמו לפני כשלושה שבועות תרכוש טדי שגיא, בשלב ראשון, 25% מחברת אספן BV, החברה המרכזת את פעילות אספן באירופה; בהמשך תרכוש קבוצת שגיא 5% מהון המניות של אספן גרופ עצמה, תמורת כ-40.5 מיליון שקל, ותעמיד לאספן BV אשראי בהיקף של עד 50 מיליון אירו, להרחבת פעילות החברה בתחום הנדל"ן המניב.

בעת הפרסום הראשון על העסקה ציינו רוני צארום, בעל השליטה באספן גרופ, וגיא פרג, יו"ר דירקטוריון החברה, כי "כניסת קבוצת טדי שגיא כשותפה בחברת אספן BV, ושיתוף הפעולה בין הצדדים כדי להרחיב ולהשביח את פעילות החברה באירופה, הינו ציון דרך משמעותי עבור אספן גרופ . שילוב הידע והנסיון שמביאות עימן קבוצת שגיא ואספן גרופ בתחום הנדל"ן המניב באירופה יאיץ את פיתוחה של אספן BV, ויקרב אותה למהלך של הנפקה בבורסה, שיציף ערך עבור בעלי מניותיה".

נציין כי ההודעה על העסקה בין שני הצדדים "הקפיצה" את מניית אספן גרופ ב-17% בתוך יום אחד – לרמה שעליה היא שומרת למעשה עד היום, כבר לאורך כשלושה שבועות, כאמור. המניה נמצאת כיום ברמת השיא שלה בשנה האחרונה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אספן גרופגיא פרגרוני צארוםטדי שגיאהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...