תדהר תקים את שלב א' בפרויקט הכלנית באור יהודה של חברת יובלים; התמורה: כ-283 מיליון שקל

יובלים הודיעה על הסכם Turn Key Project שבמסגרתו תדהר תבצע את כל העבודות להריסת המבנים הקיימים ולהקמת החדשים במקומם • הפרויקט כולו מציע פינוי-בינוי להריסת 114 יח"ד ולהקמת 656 יח"ד במקומן

שיתוף הכתבה
איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו)איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו)

חברת יובלים הודיעה אמש (ד') כי הגיעה לסיכום עם חברת תדהר בניה על הקמת שלב א' של פרויקט הפינוי-בינוי במתחם הכלנית באור יהודה, פרויקט "KAI-MA". מדובר בהסכם קבלן, Turn Key Project, לביצוע כל העבודות והשירותים הנדרשים להריסה של המבנים הקיימים ולהקמת הפרויקט, שיכלול הקמת ארבעה בנייני מגורים בהיקף כולל של 328 יח"ד, לצד כ-300 מ"ר למסחר.

"בתמורה לביצוע כל העבודות והתחייבויות הקבלן , במלואן ובמועדן על פי ההסכם, החברה תשלם לקבלן תמורה פאושלית בסך של כ-283 מיליון שקל", הודיעה החברה. "להבטחת מילוי כל התחייבויות הקבלן לביצוע העבודות על פי ההסכם, וכן לביצוען במלואן ובמועדן, הקבלן ימציא לחברה ערבות ביצוע וערבות בדק".

שלב א' של פרויקט פינוי-בינוי מתחם הכלנית באור יהודה מתבסס על תוכנית תמל/2005. במסגרת שלב א' ייהרסו חמישה בנייני מגורים בני שלוש קומות, הכוללים 66 יח"ד ויוקמו, כאמור, ארבעה בניינים חדשים עם כ-328 יח"ד - בניינים בני 16 קומות כל אחד, ועוד שלוש קומות של מרתפי חניה

שלב א' של פרויקט פינוי-בינוי מתחם הכלנית באור יהודה מתבסס על תוכנית תמל/2005. במסגרת שלב א' ייהרסו חמישה בנייני מגורים בני שלוש קומות, הכוללים 66 יח"ד ויוקמו, כאמור, ארבעה בניינים חדשים עם כ-328 יח"ד - בניינים בני 16 קומות כל אחד, ועוד שלוש קומות של מרתפי חניה.

נזכיר כי באוקטובר 2020 הוכרז המתחם בצו הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית כ"מתחם פינוי-בינוי" במסלול מיסוי; בפברואר 2021 התקבלה החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אור יהודה לאישור הבקשה להיתר בנייה, בכפוף למילוי תנאים מקובלים. באפריל נחתם הסכם ליווי בין החברה לבין הראל חברה לביטוח לצורך מימון הקמת הפרויקט.

במאי האחרון התקבל היתר הריסה, חפירה ודיפון, ובאותו חודש הודיעה החברה על הנפקת אג"ח בהיקף של עד 100 מיליון שקל – לטובת העמדת הון עצמי לפרויקט. בנובמבר האחרון החלו ההריסות בשטח, של מבנה מגורים ראשון.

נזכיר עוד כי בסוף דצמבר האחרון, לפני כשלושה שבועות, קיבלה החברה את היתר הבנייה הרשמי לביצוע שלב א'. "נכון למועד זה החברה עומדת להשלים את הליך פנוי הדיירים הקיימים, חתמה על הסכם ליווי בנקאי, החלה בעבודות הריסת הבניינים הקיימים ובכוונתה לפעול להתחלת עבודות הקמת הפרויקט ברבעון הראשון לשנת 2022", כך בהודעתה מאז.

תוכנית מתחם הכלנית באור יהודה היא תוכנית להתחדשות עירונית באמצעות פינוי-בינוי, כאמור. היא נמצאת בגבולה הצפוני של אור יהודה, בין הרחובות שדרת העצמאות ממערב, האיריס מצפון וממזרח והכלנית מדרום, ושטחה כ-15.5 דונם. בסך הכול מציעה התוכנית הריסה של תשעה בניינים קיימים, עם 114 דירות, והקמת 656 יח"ד חדשות בשמונה מבני מגורים – שכולם יהיו בני 16 קומות מגורים, בתוספת קומת קרקע וקומת גג.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתהוועדה המקומית לתכנון ובנייהקבוצת תדהרעיריית אור יהודהמתחם כלנית באור יהודההראלפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...