חדשות הנדל"ן: עוד מקבץ דיור לאלקטרה, תמורת כ-51.45 מיליון שקל; טכנולוגיית נדל"ן מתקדמת תוטמע במגדלי גינדי TLV

מקבץ הדיור נמצא ביוסטון, טקסס, וכולל 340 יחידות דיור • טכנולוגיית MyTower מציעה פלטפורמת ניהול נדל"ן מתקדמת עבור דיירי גינדי TLV העתידיים • דירקטוריות א. ליבנטל אישר את עסקת הקומבינציה בב"ש

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

אלקטרה נדל"ן ממשיכה להשקיע במקבצי דיור בארה"ב: החברה הודיעה השבוע כי הקרן השלישית רכשה מקבץ דיור נוסף ביוסטון, טקסס, הכולל 340 דירות, תמורת כ-51.45 מיליון דולר. כמה ימים לאחר מכן הודיעה החברה כי קרן החוב שלה ביצעה עסקה למימון מקבץ דיור אחר ביוסטון, שבו 211 דירות.

• חברת א. ליבנטל אחזקות הודיעה השבוע כי דירקטוריון החברה אישר את התקשרותה עם חברת מוניטין חברה לקידום התעשייה במסגרת הסכם הקומבינציה המשותף לה ולחברות צרפתי צבי ובניו ולוינסקי-עופר, שעליו פורסם כאן באמצע אפריל האחרון. עוד הודיעה החברה כי הדירקטוריון אישר גם את ההתקשרות בהסכמים לנטילת אשראי סביב העסקה. בהודעה נכתב כי "העסקות סווגו כעסקות חריגות, לאור היקפן הכספי. הן מהוות עסקות שלבעל שליטה יש בהן עניין אישי, מאחר שלוינסקי-עופר היא אחת הרוכשות, ובעל השליטה בחברה, ברוך אופיר ארביב, הוא בעל שליטה בלוינסקי-עופר גם מכוח החזקות ישירות שאינן באמצעות החברה, וכן הינו מנכ"ל ויו"ר משותף של לוינסקי עופר".

• חברת שיכון ובינוי הודיעה השבוע כי חברה זרה שלה השלימה את העסקה לרכישת 49% מהזכויות בפרויקט בסוללות לאגירת אנרגיה בהיקף 400 מגה ואט לשעה הנמצא בקליפורניה, ארה"ב. החברה מעדכנת כי מלוא התמורה בגין רכישת הזכויות בפרויקט שולמה, והתקיימו כל התנאים המתלים שנקבעו בהסכם. עלות רכישת הזכויות על ידי חברת הבת בפרויקט היא כ-190 מיליון שקל, ועלותו הכוללת היא כ-750 מיליון שקל.

• טכנולוגיית ניהול הנדל"ן MyTower חתמה על הסכם עם גינדי TLV, בהשקעה של כארבעה מיליון שקל, שבמסגרתו תשמש טכנולוגיית הנדל"ן ומערכת ההפעלה המלאה את ארבעת המגדלים בפרויקט, ולראשונה תיכנס להטמעה כבר בשלב התכנון והבנייה של מגדל 3 ו- 4 כ-Design partner.
בכך תציע הפלטפורמה לדיירים, כבר משלב רכישת הדירה, פורטל המציע פרטים כמו סטטוס שלב הבנייה, חיבור למערכות התשלום וניהול תיק דייר, מחוויית קהילה כבר בשלב הרכישה, שירותי קונסיירג' עד הבית בהתאמה אישית ממאות ספקים, ניהול בתו ירוק בטכנולוגיית זיהוי פנים, חניון חכם, אינטרקום חכם, מסחר חכם בין הדיירים ועוד. בגינדי TLV מציינים כי בימים אלו החלו עבודות הבנייה של מגדל 4.

מאירי שמש, שותף בחברת MyTowerמאירי שמש, שותף בחברת MyTower

• יו"ר איגוד הנדל"ן הישראלי ומנכ"ל קבוצת R.E.S, איציק חסידים, נפגש השבוע עם שגריר אוקראינה בישראל, יבגני קורניצ'וק, כדי לקדם שיתופי פעולה מיוחדים בין ישראל לאוקראינה בתחומי הנדל"ן והמשכנתאות. בין הפרויקטים השונים שאותם מבקשת הקבוצה לקדם עם השגרירות הם הקמת מערך פעילות בישראל על ידי קבוצת R.E.S בשיתוף השגרירות, שישמש עוגן לישראלים ומשקיעים בנדל"ן באוקראינה, הקמת גוף כלכלי אשר ייתן בטוחות למשקיעים ישראליים המעוניינים לרכוש נכסים באוקראינה, ייזום כנסים מיוחדים למשקיעים מקומיים מישראל בחסות השגרירות ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויאלקטרהצרפתי צבי ובניוגינדי TLVעסקת קומבינציהלוינסקי-עופרא. ליבנטל אחזקותMyTowerפיני שמשאיציק חסידיםיבגני קורניצ'וק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...