חברת אשדר רכשה קרקע בנאות אפקה בת"א

מדובר בקרקע בשטח של כ-3.5 דונמים, שתוכנית המתאר הנוגעות לה מאפשרות הקמת בניין בגובה 18 קומות .

שיתוף הכתבה
תמר הרציג פלד, סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת אשדר (מרכז הנדל"ן)תמר הרציג פלד, סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת אשדר (מרכז הנדל"ן)

חברת אשדר מקבוצת אשטרום דווחה היום (ה') כי חתמה על הסכם לרכישת מלוא הזכויות בקרקע בשכונת אפקה בצפון תל אביב, בשטח של כ-3.5 דונמים, מבעלי קרקע פרטיים. אשדר תשלם עבור הקרקע כ-155 מיליון שקל, לא כולל מע"מ. 

החברה כבר העבירה למוכרים, בשלב ראשון, סך של 15.5 מיליון שקל. יתרת התמורה תשולם במועד מסירת הקרקע. מאשדר נמסר כי רכישת הקרקע תמומן הן מהונה העצמי של החברה, והן באמצעות מימון בנקאי. להערכת החברה, בניית הפרויקט החדש תחל בתוך כשנה, ותימשך כשלוש שנים. אשדר יוצגה בעסקה על ידי עו"ד רונן מאור ועו"ד עמית יוחה פז, ממשרד מ. פירון ושות'.

על פי תכניות מתאר מאושרות, והקלות שונות שאושרו, ניתן להקים במגרש שרוכשת אשדר פרויקט מגורים בן כ-70 יחידות דיור, בשטח ממוצע של כ-130 מ"ר לדירה, ובבניין בגובה של עד 18 קומות. "בכוונת החברה לתכנן דירות גדולות במיוחד עם מרפסות ענקיות בסטנדרט יוקרתי", נמסר בהודעת הסכם הרכישה.

אין זה הפרויקט הראשון של אשדר בצפון תל אביב: החברה מקימה בימים אלו שני פרויקטים חדשים: האחד ברחוב רקנאטי שברמת אביב ג', שכולל 198 דירות בשלושה בניינים בני 16 קומות כל אחד; והשני ברחוב טאגור שבנווה אביבים, הכולל 144 דירות במגדל בן 18 קומות, ועוד שני בניינים בני 8 קומות כל אחד.

יש לציין בהקשר זה פרויקט נוסף שהולך ומתהווה בנאות אפקה – שכונה שבמשך שנים רבות נותרה כמעט ללא שינוי מבחינה נדל"נית: מדובר על פרויקט קומפלקס גולף של חברת אקרו נדל"ן, שיקום במתחם כיתן המיתולוגי. בפרויקט זה מתוכננות לקום 183 יחידות דיור.

תמר הרציג פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת אשדר , אמרה עם הוצאת ההודעה על ההסכם: "רכישה זו מהווה חיזוק נוסף לאחיזה של אשדר בשכונות היוקרתיות של צפון תל אביב: בימים אלו החברה מקימה ומשווקת מאות יחידות דיור חדשות באזור. נאות אפקה היא שכונה מתחדשת ומתפתחת, והחברה רואה בה פוטנציאל גבוה להשבחת מחירים - שכן אין בסביבה בנייה חדשה מרובה. פרויקט זה מתווסף לכ-90 פרויקטים שונים שמקימה כיום החברה ברחבי הארץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםמשרד מ. פירון ושות'שכונת נאות אפקהתמר הרציג פלדעו"ד רונן מאורעו"ד עמית יוחה פז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...