כלל רכשה 50% משטחי המסחר של שבירו וחן ואיתי גינדי בצפון ת"א לפי שווי של 520 מיליון שקל

המדובר בשטחי מסחר בשלושה פרויקטים שונים לאורך חלקו המערבי של רחוב אינשטיין, ובהיקף כולל של 13,000 מ"ר מסחר, לצד 550 דירות. את המרכזים המסחריים ינהל ירון אשל, לשעבר מנכ"ל G נכסים מסחריים

שיתוף הכתבה
הדמיית אחד הפרויקטים ברחוב אינשטיין (3 division) הדמיית אחד הפרויקטים ברחוב אינשטיין (3 division)

כלל ביטוח רכשה בשבוע שעבר 50% משטחי המסחר של רמי שבירו והאחים איתי וחן גינדי לפי שווי של 520 מיליון שקל. מדובר בשטחי מסחר בשלושה פרויקטים בחלקו המערבי של רחוב אינשטיין בשכונת ל' החדשה בצפון ת"א. הפרויקטים שתוכננו ע"י האדריכל משה צור ונבנים בימים אלו, כוללים 7 מגדלים ומבנים בני כ-550 דירות בסך הכל, וכן 13 אלף מ"ר ברוטו של שטחי מסחר, כולל שטחים תת קרקעיים, שטחי שרות, חניות ומחסנים.

שלושת הפרויקטים הם אינשטיין 15-17, הכולל מגדל מגורים בן 30 קומות ומבנה נוסף בן 12 קומות מעל קומת מסחר בשטח 3,280 מ"ר, אינשטיין 2-4 הכולל 2 מגדלי מגורים בני 25 קומות מעל מרכז מסחרי בן 2 קומות בשטח של 10,000 מ"ר, ואינשטיין 6-8 הכולל 3 מבני מגורים בני 12 קומות מעל קומת מסחר. לאחרונה החלו החברות בביצוע באינשטיין 15-17, באמצעות חברת חברת אלקטרה בנייה .

את קבוצת שבירו וחן ואיתי גינדי ייצגו בעסקה עו"ד גל ברקוביץ, עו"ד נעמה שיף ועו"ד שמוליק שוב, ממשרד שוב ושות'. את כלל ייצגו עו"ד ישראל עזיאל, עו"ד יעל מירון ועו"ד יעל פלטאו, ממשרד גולדפרב זליגמן גרוס. מטעם השותפות ינהל את המרכזים המסחריים ירון אשל, לשעבר מנכ"ל G מרכזים מסחריים בישראל, אשר מונה לאחרונה למנכ"ל שבירו נכסים מניבים.

ברק בנסקי, משנה למנכ״ל ומנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים, אמר: "אנו מברכים על חתימת העסקה עם שותפינו, קבוצת שבירו וחן ואיתי גינדי. אנו מאמינים מאוד במיקום ובפוטנציאל המסחרי של שדרת איינשטיין. השדרה מתוכננת להיות שדרת המסחר הבאה של צפון תל אביב ונמצאת בלב אזורי מגורים קיימים ועתידיים בצפון העיר".

לדברי בנסקי, עסקת הרכישה הזו מצטרפת לשתי עסקאות רכישה קודמות של מרכזים מסחריים שביצעה כלל ברחוב איינשטיין. "כיום לכלל  מרכז פעיל ועוד שני מרכזים בשלבי תכנון והקמה. אנו מאמינים, כי השקעה בתחום זה, גם בעת הנוכחית, מהווה הזדמנות השקעה אטרקטיבית כדי לייצר תשואה עודפת לעמיתינו".

ירון אשל מסר מטעם שבירו וחן ואיתי גינדי כי "אנחנו גאים על שיתוף הפעולה הראשון עם כלל ביטוח ופיננסים ובטוחים כי הפרויקט יהווה עוגן בילוי ומסחר משמעותי לכלל תשובי האזור וגוש דן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הגוש הגדולגינדיכללשבירו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...