עמית גוטליב יתמודד על תפקיד יו"ר ארגון הקבלנים של ת"א והמרכז: "מרגיש בשל, הארגון זקוק להתחדשות"

סגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, הוא המתמודד היחיד בשלב זה בבחירות שיתקיימו בעוד חודש, לאחר שאבי זיתוני, המכהן כמ"מ היו"ר בשנה האחרונה, הודיע כי לא יתמודד. לדבריו, "יש לארגון משמעות אדירה. אני רוצה שהארגון יהיה יותר מקצועי ויביא קהל חדש וצעיר"

שיתוף הכתבה
עמית גוטליב (Eclipse media)עמית גוטליב (Eclipse media)

סגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ עמית גוטליב, מתכוון להתמודד על תפקיד יו"ר ארגון הקבלנים והבונים של מחוז תל אביב והמרכז, בבחירות שיתקיימו בעוד כחודש, ב-8 באפריל. גוטליב, המשמש גם כסמנכ"ל חברת ההתחדשות העירונית קרינסקי-גוטליב, הוא בשלב זה המועמד היחיד שמתמודד לתפקיד, לאחר שאבי זיתוני, המכהן כמ"מ היו"ר בשנה האחרונה, הודיע אתמול (א') כי לא יתמודד על התפקיד.

גוטליב, בן 41, נשוי+4, מכהן בתפקידים שונים בהנהלת הארגון ב-10 השנה האחרונות. "אני מאוד אוהב את העבודה והפעילות הציבורית, היא בדמי. ארגון הקבלנים של מחוז תל אביב והמרכז הוא הארגון הגדול ביותר בארץ, ויש לו משמעות אדירה, ואני מרגיש בשל לעשות את זה עכשיו", אמר גוטליב ל" מרכז הנדל"ן ". "היה לי חלום לעמוד בראשו כבר מהיום הראשון שלי שם. אני אוהב את הארגון ומאמין בו, וכיהנתי בו גם כיו"ר ועדת העבודה וגם כיו"ר הוועדה להתחדשות עירונית".

עוד לדבריו, "הארגון עבר משבר בשנה שעברה, כשהיו"ר הקודם, יהודה כתב, פרש מתפקידו באמצע הקדנציה. בנוסף, אחרי הרבה שנים שדורון ספיר כיהן בתפקיד יו"ר ועדת התכנון והבנייה בתל אביב, הוא עזב, ועכשיו יהיה יו"ר חדש שאנחנו עוד לא יודעים מי הוא, ונרצה להיות איתו בקשרים טובים. אני רוצה שהארגון יהיה יותר מקצועי, יביא קהל חדש וצעיר, ושתהיה רוח של התחדשות. הרצון שלי הוא להעלות את המודעות לארגון, להשפיע ולעזור לחבריו".

גוטליב מדגיש כי על הממשלה לפעול באופן מהיר ומקצועי יותר כדי לסייע לענף הבנייה, שנמצא אולי בתקופה הקשה ביותר בתולדותיו. "אנחנו הענף שסבל הכי הרבה בתקופה האחרונה. כבר ב-6 לאוקטובר היינו במשבר גדול בגלל הריבית, וב-7 לאוקטובר קיבלנו עוד סטירה. חסרים לנו 80,000 עובדים, 50% מאתרי הבנייה בישראל נעולים, ולכן 50% מהאנשים שקנו דירות לא יקבלו אותן. זה יוביל לעלייה דרמטית במחירי הדירות". 

"ללא פרויקטור מצד הממשלה שייקח על עצמו לנהל את המשבר אנחנו נהיה בקריסה לא נורמלית. אנחנו צריכים להתעסק עם משרד הפנים, השיכון, רשות האוכלוסין, משרד התחבורה שאחראי על התשתיות, וכל זה במקביל. בקורונה היה פרויקטור והדברים הסתדרו, וגם כאן צריך מישהו שיתכלל את הכל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהודה כתבעמית גוטליבקרינסקי גוטליבהתאחדות הקבלניםהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...