אלמוג והראל ביטוח יקימו מיזם השכרה ארוכת טווח בן 157 יח"ד ביבנה

לצורך המיזם יוקצו שני בניינים בני 20 קומות מתוך חמישה הנבנים כיום בפרויקט ההתחדשות העירונית "אלמוג יבנה" במזרח העיר. לפני שנה רכשה הראל 20% ממניותיה של אלמוג לפי שווי של 700 מלש"ח

שיתוף הכתבה
אלמוג יבנה (זיתוני הדמיות)אלמוג יבנה (זיתוני הדמיות)

קבוצת הנדל"ן אלמוג וחברת הביטוח והפיננסים הראל חתמו בשבוע שעבר על הסכם ראשון לקידום השכרה ארוכת טווח במסגרת המיזם המשותף "rent 2 stay", כך הודיעו היום (א') החברות. על פי ההסכם, השותפות תרכוש 157 דירות בפרויקט ALMOG YAVNE שמקדמת חברת אלמוג בעיר יבנה, לטובת ייעודן להשכרה לפי דרישות החוק לעידוד השקעות הון. הדירות יכללו במסלול הטבות מס, והשותפות צפויה ליהנות מההטבות הקבועות בחוק, בהן שיעור מס חברות מופחת של 11% ופחת מואץ של 20%.

הפרויקט אשר מיזם השכירות צפוי להיות חלק ממנו, הוא פרויקט התחדשות עירונית אשר נבנה בימים אלו בשכונת נאות שז"ר במזרח יבנה. לאחר השלמתו יכלול הפרויקט 487 דירות ב-5 מגדלי מגורים בני 20 קומות כל אחד. שני מגדלים נבנו ואוכלסו לאחרונה, וכעת נבנים בניינים מס' 3 ו-4 המיועדים להשכרה.

הפרויקט מהווה חלק מגל של יוזמות בתחום ההשכרה אשר מקודמות בחודשים האחרונים, מצד חברות יזמיות וגופים פיננסיים שמעוניינים ליהנות מהטבות המס שמעניק חוק עידוד השקעת הון. אחת היוזמות הבולטות נחשפה לפני שבועיים כאשר במסגרת פרויקט "Beyond" מתכוונת חברת תדהר להקים מגדל בן 64 קומות ו-500 יחידות שיור שייועד כולו להשכרה ארוכת טווח.

מנכ"ל אלמוג יקי אמסלם: "תחום הדיור להשכרה הולך והופך לדומיננטי כאשר חלק גדול מהציבור אינו יכול לקנות דירה בשל המחירים בשוק. שכירות מוסדית היא הפתרון המיטבי למשבר המגורים ולעליית המחירים, כזה שעונה על כל הצרכים של משפחות שזקוקות לדיור, ועשוי לחולל שינוי שוק אמיתי בישראל"

הסכם זה מגיע כשנה חתימת עסקה בין הראל ואלמוג בנובמבר 2021, במסגרתה השקיעה הראל סכום של כ-135 מיליון שקל בקבוצה תמורת 20% מהמניות, מהלך ששיקף לאלמוג שווי של כ-700 מיליון שקל.

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג אמר כי "החיבור עם הראל הוא הזדמנות להמשך צמיחת והתפתחות הקבוצה. תחום הדיור להשכרה הולך והופך לדומיננטי כאשר חלק גדול מהציבור אינו יכול לקנות דירה בשל המחירים בשוק. עליית הריבית במשק בחודשים האחרונים ציננה מעט את השוק אולם אני עדיין סבור כי  שכירות מוסדית הינו הפתרון המיטבי למשבר המגורים ולעליית המחירים כזה שעונה על כל הצרכים של משפחות שזקוקות לדיור, ועשוי לחולל שינוי שוק אמיתי בישראל בהיבט של דירות בבעלות פרטית. שכירות מוסדית מציעה לשוכרים את האפשרות להתגורר ביחידות דיור מודרניות הנמצאות בתחזוקה גבוהה, אשר להערכתנו יהפוך לפורמט מגורים נפוץ ונחשק. אנו מאמינים כי בשנים הקרובות אפיק זה יזכה לדרישה הולכת וגוברת".
 
את המוכרת, קבוצת אלמוג , ייצג משרד עו"ד גינדי כספי באמצעות עורכי הדין שרית ספיר וצחי רחמים, את השותפות ייצג משרד עו"ד יגאל ארנון  – תדמור לוי באמצעות עורכי הדין נפתלי ניר, רן עזיאל ומיכל סגמון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת אלמוגהראל ביטוחהשכרה ארוכת טווחיקי אמסלםיבנהנאות שז"ר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...