גיל גולדשטיין מונה למנכ"ל אבני דרך התחדשות עירונית

גולדשטיין שימש עד לאחרונה מנהל פעילות ההתחדשות העירונית של אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים. בנוסף, נבו אביטל מונה לסמנכ"ל הנדסה של הקבוצה. אבני דרך צופה שתמכור השנה 475 דירות בפרויקטים שלה

שיתוף הכתבה
גיל גולדשטיין (רמי זרנגר)גיל גולדשטיין (רמי זרנגר)

קבוצת אבני דרך , חברת ייזום והקמת פרויקטים למגורים בבעלות ובניהול יאיר כהן, הודיעה היום (ה') על שני מינויים חדשים בהנהלתה: גיל גולדשטיין, שכיהן עד לאחרונה כמנהל פעילות ההתחדשות העירונית של אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים, יעמוד בראש הברה הבת אבני דרך התחדשות עירונית . הוא שימש בעבר גם מנהל מערך המכירות של אשדר .

המינוי השני הוא של נבו אביטל, שיהיה סמנכ"ל ההנדסה של הקבוצה. הוא כיהן בעבר בתפקידי ניהול ותכנון במגזר העסקי. בין היתר, הוא שימש מנהל פרויקטים באשדר ולפני היה מנהל מחלקת תכנון במשרד שמש ניהול פרויקטים. 

בין הפרויקטים הגדולים של אבני יובל ניתן למנות את פרויקט קריית יובל ירושלים . בנוסף, בשנה שעברה זכתה החברה ביחד עם י.ד בראזני נכסים ובניין במכרז להקמת 930 יחידות דיור בתוכנית רמלה מערב.

לדברי הבעלים והמנכ"ל של קבוצת אבני דרך , יאיר כהן, "שינויים אלו הם חלק טבעי מהצמיחה וההתפתחות של אבני דרך, ותואמים את האסטרטגיה העסקית של הקבוצה לשנים הבאות, המתמקדת בכניסה לפרויקטים גדולים, בהם פעילות רבה בתחום ההתחדשות העירונית. בשנה הנוכחית תמכור הקבוצה כ-475 דירות, עד כה נמסרו 1,400 דירות ועוד אלפי יחידות דיור נמצאות בהליכי ביצוע ותכנון. אבני דרך רואה בתחום ההתחדשות העירונית מנוע צמיחה משמעותי.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבני דרךאבני דרך התחדשות עירוניתיאיר כהןגיל גולדשטייןנבו אביטל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...