חדשות הנדל"ן: מתן תוקף לשכונה חדשה במרר; קרן המימון החדשה תימורה גייסה 250 מיליון שקל

הוועדה המחוזית צפון נתנה תוקף לשכונה בדרום-מזרח מרר, עם 526 יח"ד • תימורה מתכוונת לגייס בשנה הקרובה עוד 250 מיליון שקל • חג'ג' אירופה בדרך לרכוש קרקע בבוקרשט בשמונה מיליון אירו

שיתוף הכתבה
דודי נג'מי ועו"ד גיא שעיה, המנכ"לים המשותפים של קרן תימורה (ישראל הדרי)דודי נג'מי ועו"ד גיא שעיה, המנכ"לים המשותפים של קרן תימורה (ישראל הדרי)

• הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה צפון אישרה למתן תוקף תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בעיר מרר שבצפון. התוכנית, ביוזמת רשות מקרקעי ישראל ובשיתוף עיריית מרר, משתרעת על שטח כולל של 156 דונם וממוקמת בדרום-מזרח העיר, על קרקע בבעלות המדינה. התוכנית כוללת הקמת 526 יחידות דיור במבני מגורים בני 6-4 קומות. נוסף על יחידות הדיור, התוכנית מציעה כ-21,000 מ"ר עבור מבני ציבור וכ-21 דונם של שטחים ציבוריים פתוחים נרחבים, שמתוכם שטח ציבורי גדול של 14 דונם, שיְשמר את מגוון העצים העתיק והייחודי של העיר.

קבוצת רוזיו דיווחה השבוע על קבלת היתר בנייה לפרויקט "בן שפרוט 21" שבמתחם סומייל בתל אביב. פרויקט בן שפרוט כולל את הריסתן של 11 דירות ישנות הקיימות בבניין משנות ה-50, ובמקומו הקמת בניין בן שמונה קומות הכולל 25 יח"ד.

פרויקט בן שפרוט 21. הדמיה - viewpointפרויקט בן שפרוט 21. הדמיה - viewpoint

קבוצת עזריאלי מעדכנת, בהמשך לדיווח שלה ממאי האחרון, כי השלימה את העסקה שבמסגרתה רכשה חברה אשר זכאית לקבל מרשות מקרקעי ישראל זכויות חכירה בקרקעות המצויות במתחם צפון גלילות. מדובר בקרקע בשטח 26 דונם, שעליו יוקם קמפוס בעלות מוערכת של כ-860 מיליון שקל.

• קרן הנדל"ן המניב החדשה תימורה, המתמחה ברכישה, בהשבחה ובניהול השקעות של נכסי תעסוקה, תעשייה ולוגיסטיקה בישראל, השלימה לאחרונה סגירה פיננסית ראשונה באמצעות גיוס של 250 מיליון שקל, בהובלת כלל ביטוח ופיננסים. בכוונת הקרן להרחיב את סך הגיוס ל-500 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה. בתפקיד המנכ"לים המשותפים של הקרן יכהנו המייסדים, דודי נג'מי ועו"ד גיא שעיה.

• חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל תלווה ותממן פרויקט התחדשות עירונית של החברה היזמית "מותג עירוני" ברחוב סמדר 1 בשיכון ותיקים היוקרתי ברמת גן, במסגרת שיתוף פעולה עם הכשרה חברה לביטוח. במסגרת הפרויקט, שיבוצע בשיתוף ו.ז גגות מטרופולין, יחוזק הבניין הקיים, ובו שלוש קומות, חמש חנויות ו-46 יח"ד, ויוספו לו שלוש קומות נוספות, שבהן 26 יח"ד חדשות.

הדמיית פרויקט סמדר 1. קהדמיה - עדי קרמר, studiokaהדמיית פרויקט סמדר 1. קהדמיה - עדי קרמר, studioka

• חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית הודיעה השבוע כי נבחרה על ידי נציגות הדיירים ברחוב צה"ל בקרית אליעזר, חיפה, לבצע פרויקט התחדשות עירונית מסוג פינוי-בינוי. במסגרת הפרויקט צפויים להיהרס ארבעה מבני רכבת ישנים ובהם 96 דירות, ובמקומם ייבנו שני מגדלים בני 30-25 קומות, ושני בנייני בוטיק בני 10-8 קומות, ובסך הכול כ-420 דירות ו-600 מ"ר מסחר. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים משה צור אדריכלים . היקף ההכנסות הצפוי עולה על חצי מיליארד שקל.

פרויקט הפינוי-בינוי ברחוב צהל בחיפה. הדמיה - אלכס לובימובפרויקט הפינוי-בינוי ברחוב צהל בחיפה. הדמיה - אלכס לובימוב

• חברת חג'ג' אירופה הודיעה השבוע כי התקשרה, באמצעות תאגיד בשליטתה, בהסכם מקדים לרכישת קרקע בבוקרשט, זאת בתמורה לסך של שמונה מיליון אירו. החברה תרכוש את כל זכויות הבעלות בקרקע, ששטחה כ-1,326 מ"ר.

• חברת בוליגו הודיעה השבוע כי השלימה את רכישתו של מרכז מסחרי הכולל כ-44,000 רגל רבוע באטלנטה, ג'ורג'יה, שבארה"ב. התמורה עבור הנכס עומדת על כ-38 מיליון דולר. "להערכת החברה, נכון למועד זה, התמורה הכוללת הצפויה בגין הרכישה, לרבות בהתחשב בעלויות העסקה ובסכומים המיועדים להשבחת הנכס, תעמוד על סך של כ-40 מיליון דולר", כך החברה בדיווחה לרשות לניירות ערך.

• חברת מדיפאואר הודיעה כי התקשרה במכתב כוונות לא מחייב לרכישת מרכז מסחרי מעוגן סופרמרקט הממוקם במדינת קונטיקט שבארה"ב, בשטח כולל להשכרה של כ-9,310 מ"ר. מחיר הרכישה הכולל בגין הנכס שנקבע במסגרת מכתב הכוונות עומד על סך של 22.35 מיליון דולר. "סכום הרכישה יכול פוטנציאלית לגדול במיליון דולר נוספים", כך החברה בהודעתה, "אם יתקיימו תנאים מסחריים מסוימים במהלך שישה חודשים ממועד החתימה על הסכם הרכישה המפורט כפי שנקבע במכתב הכוונות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזית לתכנון בנייהעיריית מררקבוצת רוזיוסומיילפינוי בינוי תמ"א 38הרשות לניירות ערךקבוצת עזריאליקרן תימורהדודי נג'מיעו"ד גיא שעיהרובי קפיטלהכשרה חברה לביטוחו.ז גגות מטרופוליןהכשרת הישוב התחדשות עירוניתחג'ג' אירופהבוליגומדיפאואר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...