היתר בנייה שני לקבוצת חג'ג' בת"א בתוך כשבוע: פרויקט MOMA בדרום העיר זכה להיתר

הפרויקט, על דרך סלמה, יכלול שני מגדלי מגורים בני 17 קומות כל אחד ושני בניינים בני שש קומות כל אחד, עם 255 יח"ד • הקרקע נרכשה לפני כחמש שנים • "עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הושלמו, והקבלן הראשי נמצא בשטח"

שיתוף הכתבה
בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', צחי ועידו חג'ג' (שי תמיר)בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', צחי ועידו חג'ג' (שי תמיר)

היתר בנייה שני בתוך שבוע בפרויקט מרכזי של קבוצת חג'ג' בתל אביב: לאחר שהחברה הודיעה לפני ימים אחדים על קבלת ההיתר בפרויקט במתחם סומייל, מודיעה היום (א') קבוצת חג'ג' כי "התקבל אצל החברה היתר בנייה לפרויקט MOMA, אשר בהתאם לו ניתן להקים פרויקט למגורים תעסוקה ומסחר, שיכלול 225 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים בני 17 קומות ובשני בניינים בני שש קומות, כולם מעל קומת מסחר". 

החברה מעדכנת עוד כי עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הושלמו, וכי " הקבלן הראשי ( אלקטרה בנייה ) נמצא בשטח להתארגנות לצורך התחלת הקמת הפרויקט". נציין כי בחודש יולי 2020 התקבלה החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב למתן היתר בנייה בתנאים וכעת, כשנה וחצי לאחר מכן, ניתן ההיתר רשמית

החברה מעדכנת עוד כי עבודות החפירה והדיפון בפרויקט הושלמו, וכי " הקבלן הראשי ( אלקטרה בנייה ) נמצא בשטח להתארגנות לצורך התחלת הקמת הפרויקט". נציין כי בחודש יולי 2020 התקבלה החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב למתן היתר בנייה בתנאים וכעת, כשנה וחצי לאחר מכן, ניתן ההיתר רשמית.

עוד נזכיר כי בסוף דצמבר 2020 אישרו חברי קבוצת הרכישה של הפרויקט, אשר באמצעותה יצא המידם אל הפועל, שינוי מתווה בפרויקט: קבוצת הרכישה תמשיך בהקמת הפרויקט ביחס לחלקים שבבעלותה, ואילו יתרת הזכויות בפרויקט, כ-50%, תשווק על ידי קבוצת חג'ג' סלמה במתווה יזמי מלא. 

במרץ השנה סיכמה קבוצת חג'ג' כי אלקטרה בנייה , כאמור, תהיה החברה שתקים את הפרויקט בפועל – זאת במסגרת הסכם בגובה 205 מיליון שקל. במעמד ההסכם העריכה החברה כי תקופת העבודות תהיה 31 חודשים, ולכן הצפי לסיומן הוא במהלך הרבעון השלישי של 2024. בדו"ח המסכם לשנת 2020 העריכה החברה כי העבודות אכן יושלמו במהלך שנת 2024.

פרויקט MOMA ממוקם במתחם שבין דרך סלמה (שלמה), רחוב רבנו חננאל ורחוב הרא"ש בדרום תל אביב. כאמור, הפרויקט יכלול כ-225 יחידות דיור, מהן עשר המיועדות לדיור בר השגה, ובשטח כולל של 22,000 מ"ר. החברה רכשה את הקרקע, לצד קבוצת הרכישה, ב-1 בינואר 2017, כך שהיתר הבנייה מתקבל בדיוק חמש שנים לאחר מכן. התמורה על הקרקע הייתה אז 97 מיליון שקל. שיווק הפרויקט החל בדצמבר 2018.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'צחי חג'ג'עידו חג'ג'הרשות לניירות ערךפרויקט MOMAאלקטרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...