אושר בוועדה המקומית פ"ת: פרויקט פינוי-בינוי של קבוצת יובלים עם 369 יח"ד ומגדלים בני 32 קומות

הוועדה המליצה על התוכנית בשכונת רמת ורבר להפקדה במחוזית • כיום נמצאים בשטח 92 דירות, בארבעה בניינים ישנים • קבוצת יובלים מעריכה כי העבודות בשטח יחלו בשנת 2023

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם צה"ל בפתח תקווה (בר לוי דיין אדריכלים)הדמיית מתחם צה"ל בפתח תקווה (בר לוי דיין אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווה אישרה לאחרונה פרויקט פינוי-בינוי של קבוצת יובלים בשכונת רמת ורבר – שכונה שמתקדמת בצעדים משמעותיים אל עבר התחדשותה הכוללת – והמליצה על הפקדתה בוועדה המחוזית. הפרויקט שאושר, ברחוב צה"ל 10-2 בשכונה, יכלול 369 יח"ד, לצד שטחי תעסוקה, מסחר ושטחי ציבור.

בקבוצת יובלים יודעים לספר כי התוכנית החדשה, שתוכננה בהתאם לתוכנית המתאר של שכונת רמת ורבר, כוללת בנייה של שלושה מגדלים בני 32 קומות – 30 קומות למגורים שייבנו מעל קומת מסחר וקומת משרדים. 

הפרויקט כולל הריסה של ארבעה בניינים ובהם 92 דירות קיימות. שטח התוכנית הוא כתשעה דונמים, ומלבד המגדלים ייבנו בה גם גני ילדים ושטח ציבורי פתוח בשטח של כ-900 מ"ר. הפרויקט נמצא בסמוך לקו האדום של הרכבת הקלה, לפארק הגדול, לקניון הגדול ולבית חולים בלינסון

הפרויקט כולל הריסה של ארבעה בניינים ובהם 92 דירות קיימות. שטח התוכנית הוא כתשעה דונמים, ומלבד המגדלים ייבנו בה גם גני ילדים ושטח ציבורי פתוח בשטח של כ-900 מ"ר. הפרויקט נמצא בסמוך לקו האדום של הרכבת הקלה, לפארק הגדול, לקניון הגדול ולבית חולים בלינסון. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד בר לוי דיין אדריכלים, והתחלת הבנייה בשטח צפויה בשנת 2023.

שכונת רמת ורבר נמצאת במרכז העיר פתח תקווה, בין רחוב ז'בוטינסקי מצפון, רחוב ארלוזורוב מדרום, רחוב טרומפלדור ואהרון יחבוב ממזרח וציר קפלן ממערב, וסמוכה לאזור התעשייה קריית אריה. בשכונה מקודמת היום תוכנית ההתחדשות העירונית המוגדרת כגדולה ביותר בעיר, עם כ-3,600 יחידות דיור חדשות – אשר הופקדה במאי 2020.

עיריית פתח תקווה ומשרד השיכון בחרו בשכונת רמת ורבר להיות האזור הראשון בעיר שמיועד להתחדשות עירונית בראייה שכונתית, בסמוך לצירי תחבורה ציבורית ולרכבת הקלה. תכנון הפרויקט נעשה תוך התחשבות בנתוני השכונה, בקרבה לצירי תחבורה ראשיים ולרכבת הקלה, ומציע תוספת שטחי ציבור בהתאם לצורך ועירוב שימושים"

דניאל להב, סמכ"ל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בקבוצת יובלים : "הפרויקט ברמת ורבר הוא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה פורה עם בעלי הדירות, עם הרשות המקומית ועם קבוצה יזמית מנוסה. עיריית פתח תקווה ומשרד השיכון בחרו בשכונת רמת ורבר להיות האזור הראשון בעיר שמיועד להתחדשות עירונית בראייה שכונתית, בסמוך לצירי תחבורה ציבורית ולרכבת הקלה. תכנון הפרויקט נעשה תוך התחשבות בנתוני השכונה, בקרבה לצירי תחבורה ראשיים ולרכבת הקלה, ומציע תוספת שטחי ציבור בהתאם לצורך ועירוב שימושים באופן שיאפשר נגישות גבוהה למוקדי בילוי ותעסוקה המצויים באזור".

נזכיר כי רק לאחרונה ביצעה החברה מהלך מעניין שבמסגרתו הודיעה על כניסה לתחום המרלו"גים. הקרקע הראשונה שרכשה החברה במסגרת זו נמצאת גם היא בפתח תקווה – קרקע באזור התעשייה סגולה בעיר, שאותו רכשה לצד קבוצת יוקה פארק תמורת כ-165 מיליון שקל, זאת במטרה להקים במקום מרלו"ג בהשקעה של כ-560 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרמת ורבר פתח תקווהמשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני עריםמתחם צה"ל פתח תקווהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...