הופקדה תוכנית לתוספת זכויות בנייה במגדל אדגר בפתח תקווה: "יצמח" ל-38 קומות ויכלול כ-47,000 מ"ר

כיום כולל המגדל 21 קומות וכ-25,600 מ"ר • עיקר השטחים הבנויים במגדל יהיו שטחי תעסוקה – 44,656 מ"ר בסך הכול, עם סיום העבודות • ה-NOI הצפוי מהמגדל לאחר אכלוסו המלא: 27-26 מיליון שקל בשנה

שיתוף הכתבה
מגדל אדגר בפתח תקווה (אדגר השקעות ופיתוח)מגדל אדגר בפתח תקווה (אדגר השקעות ופיתוח)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז מרכז הודיעה לאחרונה על הפקדת התוכנית המאפשרת הגדלת זכויות הבנייה במגדל אדגר שבאזור התעשייה קריית אריה בפתח תקווה, כך שיכלול בסופו של תהליך 38 קומות מסחר ומשרדים.

המגדל נמצא ברחוב אפעל 35 באזור התעשייה שבמערב פתח תקווה, בקרבת מחלף גהה שעל כביש 4, דרך אם המושבות וציר ז'בוטינסקי, ובסמוך לתחנת הרכבת הקלה המתוכננת באזור. נכון להיום הוא מציע 231 קומות, ו-25,600 מ"ר בנויים. הוא יכלול גם ארבע קומות תת-קרקעיות.

התוכנית המופקדת תאפשר להגדיל את זכויות הבנייה בו משמעותית, כך שיכלול כ-46,656 מ"ר בנויים, ב-38 קומות. התוכנית מוסיפה 2,000 מ"ר של שטחי מסחר למגדל, ועוד 29,104 מ"ר של שטחי תעסוקה

התוכנית המופקדת תאפשר להגדיל את זכויות הבנייה בו משמעותית, כך שיכלול כ-46,656 מ"ר בנויים, ב-38 קומות. התוכנית מוסיפה 2,000 מ"ר של שטחי מסחר למגדל, ועוד 29,104 מ"ר של שטחי תעסוקה. בדברי ההסבר נכתב כי "התוכנית קובעת תוספת זכויות להתאמה לתוכנית המתאר של קריית אריה, ובכך מחזקת הן את אזור התעשייה והן את החזית לכביש 4 הארצי".

הוראות הבנייה כוללות, בין היתר, שינוי ייעוד של תא שטח 101 מתעשייה לתעסוקה; קביעת זכויות בנייה עיליות ותת-קרקעיות, לשטחים עיקריים ולשטחי שירות בתא השטח 101; קביעת קו בניין אחורי, עילי ותת-קרקעי, לכיוון השצ"פ בתוכנית ולכיוון כביש 4; קביעת קווי בניין עיליים ותת-קרקעיים; תוספת קומות עיליות ותת-קרקעיות; קביעת זיקת הנאה לציבור; הריסת מבנים קיימים במגרש. התוכנית חולשת על כתשעה דונמים.

את התוכנית יוזמת ומגישה חברת אדגר השקעות ופיתוח, בעלת המגדל. במצגת מיוחדת שהכינה ופרסמה החברה בנובמבר 2017 העריכה כי באכלוס מלא, לאחר השלמת העבודות, יניב המגדל NOI שנתי של 27-26 מיליון שקל

את התוכנית יוזמת ומגישה חברת אדגר השקעות ופיתוח, בעלת המגדל. במצגת מיוחדת שהכינה ופרסמה החברה בנובמבר 2017 העריכה כי באכלוס מלא, לאחר השלמת העבודות, יניב המגדל NOI שנתי של 27-26 מיליון שקל. העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל יוסי סיון ממשרד יסקי-מור סיון אדריכלים; המודד הוא מושה פוגל ממשרד מ.פוגל מדידות הנדסיות; יועץ התשתיות הוא ארז גלבוע ממשרד גלבוע מהנדסים ויועצים.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן

נזכיר כי לאחרונה קידמה הוועדה המחוזית מרכז כמה וכמה תוכניות להקמת מגדלים בפתח תקווה, ביניהם מגדלים חדשים וביניהם מגדלים שיוקמו מעל מבנים קיימים. אחד הבולטים שבהם נמצא בסמוך למגדל אדגר – מגדל גפן- קרסו המתוכנן, שיצפה על מחלף גהה ויכלול 30 קומות. המגדל יכלול 26,206 מ"ר שטחי תעסוקה ועוד 650 מ"ר שטחי מסחר. התוכנית עבורו הופקדה בתחילת מרץ השנה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית אריהמגדל גפן-קרסויסקי-מור-סיון אדריכליםהוועדה המחוזית לתכנון ובניהמגדל אדגראדגר השקעות ופיתוח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...