אילי בר: "אנחנו לצד הדיירים מהיום הראשון ועד שמקבלים את המפתח – ואפילו אחר כך"

חברת אקו סיטי נמצאת בתחום ההתחדשות העירונית עוד מימיה הראשונים של תמ"א 38 – והיום היא מובילה עשרות פרויקטים ונהנית מה"גב" הכלכלי של בנק הפועלים • אילי בר, מנכ"ל שותף: "עושים in house את כל התהליכים"

שיתוף הכתבה
אילי בר, מנכ"ל שותף בחברת אקו סיטי (מרכז הנדל"ן)אילי בר, מנכ"ל שותף בחברת אקו סיטי (מרכז הנדל"ן)

חברת אקו סיטי פעילה כבר 12 שנים בתחום ההתחדשות העירונית, עוד מימיה הראשונים של תמ"א 38 , והיום היא מקדמת יותר מ-40 פרויקטים. מה הופך אותה לחברה מבוקשת כל כך? אילי בר, מנכ"ל שותף בחברה, מסביר כי "אחד המאפיינים הייחודיים של החברה היא היכולת לעשות in house את כל תהליכי הייזום, התכנון, הפיקוח, השיווק והביצוע הקבלני. אנחנו נמצאים לצד הדיירים מהיום הראשון ועד שמקבלים את המפתח – ואפילו אחר כך.

כשאתה מציע חבילה אחת, עם רמה מקצועית מאוד גבוהה ללקוח, יש לזה ערך עצום. היום אנחנו מתמודדים עם עבודה רבה, משום שחלון ההזדמנויות למימוש הפרויקטים קטן מאוד. אנחנו מחזיקים בהרבה מאוד פרויקטים חדשים שנמצאים בתהליכים של קידום".

אבי ליבוביץ', סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, דיבר על עליות המחירים בשוק ואמר: "המגמה העיקרית מבחינת המחירים בארץ, ובתל אביב ספציפית, היא שהביקוש הרבה יותר גבוה מההיצע ורמות המחירים עולות באופן הדרגתי כלפי מעלה, בכל העיר".

חברת הדירקטוריון, ד"ר אפרת טולקובסקי, סיברה על חשיבות שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים: "כל המשמעות היא שיש לך שותף חשוב, בכיר מקצועי, שמאפשר לממש את כל היכולות בתחום ההתחדשות העירונית, שהולך לרוץ במדינה עוד הרבה שנים. זה שילוב מנצח".

צפו בסרטון:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמדד ההתחדשות העירוניתאקו סיטיאילי בראדריכל דודו רשף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...