קבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבלי

חג'ג' ודמרי ישלמו יחד 380 מיליון שקל עבור מגרשים 3 ו-4 בפרויקט שבשכונת בבלי בתל אביב • דמרי תשלם 140 מיליון שקל על הקרקע בבת ים .

שיתוף הכתבה
בעלי י.ח דמרי, יגאל דמרי. שתי עסקאות חשובות של החברה הושלמו השבוע (סיון פרג')בעלי י.ח דמרי, יגאל דמרי. שתי עסקאות חשובות של החברה הושלמו השבוע (סיון פרג')

• קבוצת חג'ג' וחברת י.ח דמרי הודיעו בימים האחרונים על השלמת עסקת פארק בבלי בתל אביב, תמורת מחיר כולל של 380 מיליון שקל – גבוה בכ-20 מיליון שקל מהמחיר המקורי שפורסם. גל נאור, הנשיאה והמייסדת של חברת פלאזה אינטרנשיונל מקבוצת תשובה, הבונה את הפרויקט בשכונת בבלי, הודיעה על השלמת עסקת מכירת מגרש 3 בפרויקט לקבוצת חג'ג', ומגרש 4 לחברת י.ח דמרי.

קבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבליקבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבלי

• חדשה חשובה נוספת הגיעה השבוע מכיוון דמרי: החברה הודיעה לרשות לניירות ערך כי השלימה את העסקה לרכישת המקרקעין בבת ים – קרקע בת שבעה דונמים השייכת לרשת האופנה קסטרו, ושאותה רכשה דמרי תמורת 140 מיליון שקל. התוכנית, שאושרה על ידי הוועדה המקומית בת ים בסוף אוקטובר 2019, כוללת 255 יח"ד בשני מגדלים בני 38 קומות.

• קבוצת שובל הודיעה השבוע כי רכשה קרקע בשטח של כחמישה דונמים בפארק מדע ותעשייה מבוא כרמל בסמוך ליקנעם עילית ולכביש 6, תמורת 7.1 מיליון שקל. הקבוצה, בבעלות איש העסקים משה מילר, מתכוונת להקים על הקרקע את מטה החברה החדש, ולצידו באותו מבנה גם שטחי מסחר בקומת קרקע, אזורי מעבדות ושטחים לחברות הייטק, שיוצעו להשכרה. הבניין, שייקרא "בית שובל", יתוכנן על ידי אדריכל שחר לולב, מבעלי so אדריכלות, ואכלוסו צפוי בעוד כ-20 חודשים.

קבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבליקבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבלי

קבוצת גבאי הודיעה השבוע כי תשכיר לחברת החשמל נכס בכרמיאל בתמורה לכ-28 מיליון שקל. החברה הבת, גבאי מניבים, זכתה במכרז של חברת החשמל לשכירת מבנה עבור מרכז ביצוע גליל גולן. גבאי תשכיר לחברת החשמל מבנה קיים וחטיבת קרקע סמוכה, בשטח כולל של כ-11,400 מ"ר, לשימוש משרדים, מחסנים, שטחי פריקה וטעינה. בהתאם לתנאי המכרז נחתם ההסכם לחמש שנים, עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות, בדמי שכירות חודשיים בגובה של כ- 185 אלף שקל, ובדמי שכירות חודשיים שלא יפחתו מ-190 אלף שקל עבור תקופת האופציה. גבאי תתאים את הנכס, בתוך שישה חודשים, על פי דרישות חברת החשמל, בתמורה לתשלום נוסף של כ-14 מיליון שקל, שאותם תחזיר חברת החשמל בתשלומים חודשיים על פני תקופת ההתקשרות הראשונה.

אפי נכסים מודיעה באופן רשמי על השלמת העסקה לרכישת חמש חברות ברומניה, המחזיקות בארבעה פרויקטים של מבני משרדים במדינה. בתמורה לרכישת הפורטפוליו יהיו המוכרות זכאיות לתמורה כוללת של כ- 290 מיליון אירו.

• קרן הגשמה הודיעה השבוע כי השלימה את גיוס ההון לפרויקט ההתחדשות העירונית באשדוד - פרויקט קרן היסוד ברובע ד' בעיר, שתוכנן על ידי האדריכל בני גודמן. הפרויקט יכלול חיזוק ושיפוץ של ארבעה מבנים קיימים – ותוספת של 65 יחידות דיור בסך הכול.

קבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבליקבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבלי

• חברת מטרופוליס הודיעה השבוע כי השלימה את הריסת הבניין הישן בפרויקט יהודה המכבי 49 בתל אביב – הריסה שהתבצעה במסגרת פרויקט תמ"א 2/38 במקום. תחת הבניין ההרוס ייבנה בניין בוטיק חדש בן שבע קומות עם 29 דירות. בבניין הישן היו 15 דירות.

קבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבליקבוצת חג'ג' וי.ח דמרי השלימו רכישת הקרקעות בפארק בבלי

• חברת מישורים הודיעה השבוע לרשות לניירות ערך כי השלימה את העסקה לרכישת נכס מסחרי פתוח בפלורידה תמורת כ-8.56 מיליון שקל. על העסקה דיווחה החברה לראשונה אך לפני כשבועיים, כפי שפורסם כאן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מטרופוליסי.ח דמריקבוצת חג'ג'קבוצת גבאיתמ"א 2/38גבאי מניביםאפי נכסיםמישוריםפלאזה אינטרנשיונלפארק בבליקסטרוקרן הגשמהחברת החשמל לישראלמתחם קסטרו בת יםקבוצת שובלבית שובלפארק מדע ותעשייה מבוא כרמלאדריכל שחר לולבso אדריכלותמרכז ביצוע גליל גולןפרויקט קרן היסוד אשדודפרויקט יהודה המכבי 49
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...