חברת ג.ז. מדף 21 זכתה במכרז למתחם שערי צדק

מדובר בשטח צמוד למתחם שער הכניסה לעיר, שבו חמישה מגרשים אשר שווקו כיחידה אחת • הזוכה - חברה בת של קנדה-ישראל • " הבעת אמון בכלכלה הירושלמית"

שיתוף הכתבה
ראש העיר משה ליאון על רקע הדמיית מתחם שערי צדק הישן (רכטר אדריכלים)ראש העיר משה ליאון על רקע הדמיית מתחם שערי צדק הישן (רכטר אדריכלים)

עוד מכרז חשוב שווק בהצלחה באזור הכניסה לעיר ירושלים: כחודש לאחר שיווקו המוצלח של המכרז למתחם הראשון ברובע שער הכניסה לעיר, הודיעה היום (ג') רשות מקרקעי ישראל על זכייתה של חברת ג.ז מדף 21 - חברה בת בבעלות מלאה של קנדה-ישראל - במכרז למתחם בית החולים שערי צדק הישן בעיר, צמוד לרובע המתגבש, תמורת יותר מחצי מיליארד שקל.

כפי שפרסמנו כאן בחודש מרץ האחרון, מדובר במתחם מעורב שימושים שבו יוקמו בין היתר 240 יחידות דיור, שטחי מלונאות, שטחי מסחר ומשרדים. המכרז שווק בתחילה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן , בסוף יולי 2019; לאחר מכן שונה המתווה שלו, בסוף אוקטובר 2019, ומאז נדחה המועד האחרון להגשת הצעות למכרז חמש פעמים – עד שנסגר אתמול בהצלחה.

חברת ג.ז מדף 21, הזוכה, הגישה הצעה בסך של 512 מיליון שקל, שאליהם תוסיף עוד 10,837,896 שקל הוצאות פיתוח. מחיר המינימום שנקבע לפרויקט הוא 285,767,300 שקל

מדובר במכרז לחמישה מגרשים ששווקו כיחידה אחת, בשטח כולל של 16,863 מ"ר. חברת ג.ז מדף 21, הזוכה, הגישה הצעה בסך של 512,777,260 שקל, שאליהם תוסיף עוד 10,837,896 שקל הוצאות פיתוח. מחיר המינימום שנקבע לפרויקט הוא 285,767,300 שקל.

חברת ג.ז. מדף 21 זכתה במכרז למתחם שערי צדקחברת ג.ז. מדף 21 זכתה במכרז למתחם שערי צדק

שטחי הפרויקט נחלקים בצורה זו:

מגרש 1: על המגרש בנוי מבנה בית החולים "שערי צדק" - מבנה המיועד לשימור וסביבו חצר מטופחת. המגרש מיועד לבניית כ-50 חדרי מלון, אולמי כינוסים ואירועים, שטחי מסחר ושימושים נלווים למלון, אשר ייבנו בהתאם לתקנים הפיזיים של משרד התיירות.
 
מגרשים 3-2: מיועדים לבניית בנייני מגורים. בכל מגרש ייבנו 120 יח"ד אשר יוקמו במגדלי מגורים בני 24 קומות. המגדלים יכללו גם מסחר בחזית מסחרית ושימושים נלווים לרווחת הדיירים והציבור, כגון בתי קפה, מסעדות, בנקים, מרפאות, חדרי כושר ועוד.
 
מגרש 4: מיועד לתעסוקה, מסחר, מלונאות, שטחי ציבור לקהילה/תרבות ופנאי/רווחה, בהיקף של כ-4000 מ"ר. שטחים אלו ייבנו בתיאום עם עיריית ירושלים, כמפורט בתנאי המכרז.
 
מגרש 5: מיועד למסחר, משרדים ותעסוקה.

רשות מקרקעי ישראל מעדכנת כי עם הזוכה במכרז ייחתם חוזה חכירה ישירה (ללא הסכם פיתוח) לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לתקופה נוספת של 98 שנים. עוד מציינים ברשות כי חלק מהמגרשים נמצאים על ציר הרכבת הקלה וכי על פי "מדיניות הבנייה לאורך ציר הרכבת הקלה" שהתקבלה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, ניתן יהיה לאשר זכויות בנייה נוספות למגרשים אלו, באמצעות תוכנית מפורטת שתובא לאישור ועדות התכנון המוסמכות.

תוספת מאות יחידות הדיור, לצד מתחמי מסחר, מלונאות ותעסוקה על ציר הרכבת הקלה, היא תוספת משמעותית לעיר שתחזק אותה ותפתח את כלכלתה"

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר לאחר הודעת ועדת המכרזים של רמ"י: "ריבוי מגישי ההצעות במכרז מביע אמון מצד חברות הנדל"ן בכלכלה הירושלמית ההולכת ומתפתחת. תוספת מאות יחידות הדיור, לצד מתחמי מסחר, מלונאות ותעסוקה על ציר הרכבת הקלה, היא תוספת משמעותית לעיר שתחזק אותה ותפתח את כלכלתה. בשנים הקרובות נמשיך ונקדם בנייה בכל חלקי העיר ונמשיך לצמצם את פערי הביקוש".
 
מנהל רשות מקרקעי ישראל , עדיאל שמרון: "מדובר בהצלחה גדולה לשיווק הקרקע הייחודית, בידי מנהל מרחב ירושלים ברמ"י, אסף רפלד. הנדל"ן תורם אחוז משמעותי לתל"ג של ישראל, ואין ספק ששיווק מוצלח זה יתרום לצמיחת המשק בימי משבר כלכלי ובריאותי.

זהו מכרז נוסף בתוכנית הגדולה לשינוי פני הכניסה לבירת ישראל. מכרז זה מוסיף שטחי מסחר ותיירות משמעותיים, לצד תוספת מאות יחידות דיור שירושלים זקוקה להן"

זהו מכרז נוסף בתוכנית הגדולה לשינוי פני הכניסה לבירת ישראל. מכרז זה מוסיף שטחי מסחר ותיירות משמעותיים, לצד תוספת מאות יחידות דיור שירושלים זקוקה להן. יצוין כי מימוש הסכם הגג בירושלים מתנהל בקצב משביע רצון בזכות ההירתמות ושיתוף הפעולה המצוין עם ראש העיר. מכרז זה הינו צעד משלים אשר מגדיל ומפתח את שטחי התעסוקה בירושלים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעיריית ירושליםמשה ליאוןעדיאל שמרוןפרויקט הכניסה לעירמתחם שערי צדק הישןועדת המכרזים ברשות מקרקעי ישראלמכרזים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...