שיכון ובינוי השלימה את עסקת בניין ג'נרי 2 בי-ם; הרווח: 35 מיליון שקל

הבניין, המשמש כקריית הממשלה בבירה, נמכר לחברת אדלייד תמורת 70 מיליון שקל • הוא נמסר לרוכשת לאחר שהחל לפעול באופן מלא, בהתאם להסכם שנחתם לפני יותר משנה

שיתוף הכתבה

חברת שיכון ובינוי השלימה את עסקת המכירה של בניין קריית הממשלה בירושלים, הידוע גם בשם פרויקט ג'נרי 2 – על שם החברה שהקימה אותו. שיכון ובינוי מכרה את הבניין ב-70 מיליון שקל לחברת אדלייד, שמחזיקה בין היתר בבעלות על היבואנית צ'מפיון מוטורס. 

החברה הודיעה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי התנאים המתלים לקיום ההסכם, שנחתם במרץ 2018, התקיימו במלואם, ובהתאם לתחזיות – החברה צפויה לרשום בעקבות העסקה רווח לפני מס של 35 מיליון שקל.

ההסכם, שנחתם כאמור לפני יותר משנה, כולל סיכום לפיו הפרויקט יימסר לאדלייד לכל המוקדם בתחילת ינואר השנה – ובכל מקרה רק לאחר שהבניין יחל לפעול באופן מלא. בעת חתימת ההסכם בנייתו כבר הסתיימה, אך הפעלתו לא הושלמה, וכעת גם תנאי זה התקיים.

בדיווח לרשות לניירות ערך ציינה חברת שיכון ובינוי כי ההסכם כולל את כל זכויותיה בבניין, כולל תכנון, הקמה תפעול, תחזוקה ומימון של בניין משרדי ממשלה בירושלים, "לרבות ניהול התפעול והתחזוקה של בניין סמוך המכונה ג'נרי 1, חניות שנמצאות בו ומרכז האנרגיה (בשטח של כ-43,000 מ"ר ובשטח תת-קרקעי של כ-20,000 מ"ר) לתקופת תפעול ותחזוקה של 22 שנים".

בניין ג'נרי 2 עלה לכותרות לפני שנה בדיוק, אז פורסם דו"ח מבקר המדינה שציין כי הבניין עומד ריק על אף שהוא מוכן לשימוש – וזאת בשל סירוב משרדי הממשלה לעבור אליו. הבניין משתרע על פני 60 אלף מ"ר, והוא נבנה בעלות של כ-515 מיליון שקל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויהרשות לניירות ערךזכויות בנייהדו"ח מבקר המדינהאלייד נדל״ןקריית הממשלה בירושליםג'נרי 2
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...