מינוי חדש במרכז הנדל"ן: שירי שניידר תכהן כסמנכ"לית ממשל ורגולציה

שירי שניידר, בעלת ותק של 18 שנה בתחום הנדל"ן, תנהל ותטפח במסגרת תפקידה במרכז הנדל"ן את הקשר השוטף עם גורמי הממשל והרגולטורים הבכירים בענף, לצד פיתוח עסקי וקידום תוכניות רוחביות. שניידר: "מדובר בגוף צעיר ודינמי הצומח במהירות ואני נרגשת להיות חלק ממנו"

שיתוף הכתבה
שירי שניידר (מרכז הנדל"ן)שירי שניידר (מרכז הנדל"ן)

מרכז הנדל"ן שמח לבשר על מינויה של שירי שניידר לתפקיד סמנכ"לית ממשל ורגולציה בחברה. במסגרת תפקידה צפויה שניידר, לה ניסיון של 18 שנה בענף, לנהל את מערך הקשרים של החברה עם גורמי הממשל והרגולטורים הבכירים בענף הנדל"ן, לצד פיתוח עסקי וקידום תוכניות רוחביות.שניידר, ילידת נתניה, היא אם ל-2 ובת למשפחת קבלנים ותיקה הנמנית על מייסדי נתניה, ובעלת היכרות קרובה עם הענף מגיל צעיר.

בתפקידה האחרון כיהנה שניידר כסמנכ"לית פיתוח עסקי במרכז הבנייה הישראלי, שם עבדה 10 שנים. במסגרת תפקידה שם, ניהלה ותפעלה את מערך הקשרים המקצועיים עם קובעי המדיניות בתחום הבניה והנדל"ן במשרדי הממשלה השונים, השלטון המקומי והרשויות המקומיות.

שניידר: "אני שמחה להצטרף למשפחת מרכז הנדל"ן , ומודה על האמון שניתן בי. מדובר בגוף צעיר ודינמי הצומח במהירות ואני נרגשת להיות חלק ממנו. אני מצטרפת בעיצומן של ההכנות לוועידת מרכז הנדל"ן אילת 2024 שתתקיים בסוף החודש, אירוע ענק ומשמעותי בהשתתפות כלל בכירי הענף, שמלמד גם הוא על הצמיחה האדירה של מרכז הנדל"ן ומיקומו המרכזי בקרב קהילת הנדל"ן".

דן קצ'נובסקי, מנכ"ל מרכז הנדל"ן : "לאורך שנותיה בענף, הפכה שירי שניידר לאחת הדמויות המוכרות והאהובות בו, ואין שמח ממני על ההזדמנות לעבוד יחד איתה בשיתוף פעולה. שירי היא תוספת כח משמעותית למרכז הנדל"ן, וצפויה לעזור לנו להמשיך לפתח, ליצור ולשכלל את האירועים המעניינים והעשירים ביותר בתחום, לטובת ענף הבניה כולו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דן קצ'נובסקימרכז הנדל"ןמינויים בענף הנדל"ןשירי שניידר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...