סמנכ"ל בנק לאומי לשעבר ימונה ליו"ר דירקטוריון צרפתי צבי ובניו

גידי  אלטמן, שכיהן בשורת תפקידים בבנק לאומי במשך יותר מ-30 שנה, יכהן החל מ-1 במרץ ליו"ר דירקטוריון חברת הבנייה צרפתי צבי ובניו, ויחליף את מייסד החברה צבי צרפתי, שימונה לתפקיד נשיא החברה

שיתוף הכתבה
צבי צרפתי (צבי צרפתי ובניו) צבי צרפתי (צבי צרפתי ובניו)

גידי  אלטמן, לשעבר סמנכ"ל בבנק לאומי, ימונה ליו"ר דירקטוריון חברת הבנייה צרפתי צבי ובניו החל מ-1 במרץ. בתפקידו זה יחליף אלטמן את צבי צרפתי, מייסד החברה, שימונה לתפקיד נשיא החברה. אלטמן כיהן בשורה של תפקידים בכירים בבנק לאומי במשך יותר מ-30 שנה.

בתפקידו האחרון כיהן אלטמן כסמנכ"ל בכיר, ראש החטיבה המסחרית וחבר הנהלת הבנק. הוא פרש מהבנק ב–2013 והפך באותה שנה לבכיר עם השכר הגבוה בבנק בזכות חבילת תגמולים של 11 מיליון שקל

מאז פרישתו מבנק לאומי מכהן אלטמן בשורה של תפקידים, ביניהם יו"ר פרידנסון, חמת, רבל ועוד. נוסף על כך הוא כיהן גם בדירקטוריונים של בנק לאומי ארה"ב, יו"ר חברת  איי.אי.ס בע"מ, יו"ר וועדת האשראי של הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

משה צרפתי, מנכ"ל משותף צרפתי צבי ובניו: "אני מברך את אלטמן עם הצטרפותו לדירקטוריון החברה. אני בטוח כי היכרותו העמוקה עם שוק ההון וניסיונו הרב יתרמו להמשך צמיחתה של החברה וביסוס מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן למגורים המובילות בישראל באחת מהתקופות המאתגרות עימן מתמודדת המדינה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צבי צרפתיצבי צרפתי ובניובנק לאומי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...