פסגת נועם רכשה מגרש להקמת מבנה תעסוקה ומסחר בהרצליה תמורת 119 מיליון שקל

המגרש שווק על ידי רמ"י בחלקה המערבי של שכונת גליל ים בסמיכות לנתיבי איילון, ומיועד לבניית מבנה בן 8 קומות תעסוקה מעל קומת מסחר, בהיקף בנייה כולל של כ-20 אלף מ"ר. מגרשים לבניית 137 יח"ד צמודות קרקע שווקו בהצלחה בשלומי שבגליל

שיתוף הכתבה
אזור התעסוקה במערב הרצליה (שאטרסטוק)אזור התעסוקה במערב הרצליה (שאטרסטוק)

חברת פסגת נעם, בבעלות היזם ינון שפרן, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) במכרז להקמת בניין מסחר ומשרדים בשכונת גליל ים בדרום הרצליה. עבור המגרש, אשר שטחו 6.6 דונם, תשלם החברה כ-118.5 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח. זכויות הבנייה מאפשרות לבנות במגרש מבנה של עד 8 קומות, מעל קומת מסחר בשטח של 20 אלף מ"ר עיקרי וכ-6,000 מ"ר של שטחי שירות. עוד כוללת התוכנית אפשרות לבניית שלוש קומות תת קרקעיות בשטח של כ-16 אלף מ"ר. יש לציין כי הצעתה של פסגת נועם היתה היחידה במכרז.

המגרש ממוקם במערב השכונה, בין רחוב מוטה גור ממזרח לנתיבי איילון ממערב, והוא חלק מהתוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה מערבית לקיבוץ גליל ים ומזרחית לנתיבי אילון. התוכנית מציעה 2,493 דירות מעבר לתוכנית משלימה שבה 1,075 דירות מאושרות במתחם הכוכבים על אדמות קיבוץ גליל ים לצד פארק ומתקנים עירוניים כחלק מיצירת רצף עירוני בין גליל ים להרצליה. 

בתוכנית חמישה מתחמי תעסוקה בסך הכול, רובם עד 8 קומות ומתחם אחד עד 30 קומות. עוד התוכנית כוללת רשת ירוקה של שדרות, גנים וטיילות. היא כוללת את השלב הדרומי של פארק הרצליה המחבר את חלקי העיר למערך עירוני, לשירותים כלל עירוניים חיוניים לרבות מרכז תעסוקה. 

פסגת נועם נוסדה ב-2022 על ידי היזם ינון שפרן ופועלת מפתח תקווה. שפרן הוא גם הבעלים של שפרן נכסים ואחזקות, שזכתה כבר במכרז מסחר במזכרת בתיה, ביחד עם ברק מניבים תמורת כ-14 מיליון שקל, ורכשה ב-2020 קרקע לשטחי מסחר ומגורים באור יהודה מחברת אורון תמורת 24 מיליון שקל.

מגרש לבניית 4 צמודי קרקע ב-2 מלש"ח 

עוד פורסמו הזוכים במכרז רגיל ביישוב שלומי שבגליל המערבי ל-137 יח"ד צמודות קרקע בשכונת יערית. המגרשים ששווקו במכרז זה מיועדים למגורים בבנייה צמודת קרקע כחלק מתוכנית שכונת יערית בצפון מערב הישוב, המתפרשת על כ-950 דונם. מדובר בשיווק חדש של מגרשים בשכונת מגורים בת כ-1,175 יח"ד לצד מוסדות ומבני ציבור (כ-31 דונם),מסחר ותיירות (כ-8 דונם),תשתית דרכים (כ-145 דונם) ושטחים פתוחים (כ-458 דונם).

במכרז שווקו מגרשים בגדלים שונים החל מ-564 מ"ר ועד 1,361 מ"ר למגרש, לבנייה של 2-4 יח"ד בכל מגרש . התוצאה הזוכה הגבוהה ביותר במכרז היתה 2.05 מיליון שקל, עבור מגרש בן 1.3 דונם המיועד לבניית 4 דירות. ההצעה הזוכה הנמוכה ביותר היתה 846 אלף שקל למגרש המיועד ל-3 דירות על 0.61 דונם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גליל יםמכרזיםרמ"ימכרזי רמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...