ניצני מבשרת קיבלה היתר לבניית 144 יח"ד בשכונת נופי בן שמן בלוד

הבנייה תיעשה במגדל בן 22 קומות לצד בניין בן 9 קומות, ותכלול גם 1,200 מ"ר של שטחי מסחר. 58 מהדירות יימכרו בשוק החופשי, והשאר במחיר מטרה. מחירי הדירות צפויים להתחיל מ-2.15 מלש"ח לדירת 3 חדרים

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט (איוולב מדיה, להמחשה בלבד) הדמיית הפרויקט (איוולב מדיה, להמחשה בלבד)

חברת "ניצני מבשרת ייזום ובנייה" הודיעה היום (ה') כי קיבלה היתר לבניית 144 יח"ד במסגת פרויקט "ניצני פארק הנחל" המקודם בשכונת נופי בן שמן בעיר לוד. את הפרויקט מקדמת החברה בשותפות עם חברת "קובי ייטב הנדסה אזרחית ניהול ופיקוח". הפרויקט כולל הקמת מגדל בן 22 קומות ובו 103 יחידות דיור, בניין נוסף בן 9 קומות ובו 41 יח"ד וכן 1,200 מ"ר מסחר.

86 יח"ד צפויות להימכר במסגרת תוכנית "דירה בהנחה" ו-58 יח"ד נוספות יימכרו בשוק החופשי. התמהיל כולל יח"ד בנות 3,4,5 ו-6 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה תינתן גם חנייה תת קרקעית. על התכנון האדריכלי אחראי משרד לארי שטרנשיין. שלב השיווק הרשמי צפוי להתחיל בתחילת הרבעון הראשון של 2024, כאשר מחירי דירות 3 חדרים בגודל של כ-80 מ"ר עם מרפסת של 10 מ"ר ימכרו בפרויקט במחיר של החל מ-2.15 מיליון שקל. 

שכונת נופי בן שמן היא שכונה חדשה שמוקמת ממזרח לכביש 40, בין מושב בן שמן לבין לוד. את הקמתה השכונה מובילה החברה הכלכלית לוד, בשיתוף עם עיריית לוד והחברה הממשלתית " דירה להשכיר ". פיתוח השכונה נמצא בשלבים מתקדמים, כאשר קרקעות עבור למעלה מ-3,500 יח"ד כבר שווקו לקבלנים. האכלוס צפוי להתקיים במהלך השנים 2024-2025.

השכונה משתרעת על שטח של 850 דונם, וכוללת שטחים ירוקים ואת טיילת נחל גזר. בסיום הבנייה יהיו בה 4,300 יח"ד, בהן 400 יח"ד לפרויקט דירה להשכיר . בנוסף ייבנו במקום גם קריית חינוך, מוסדות ציבור ושטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-20,000 מ”ר.

מנכ"ל ובעלי ניצני מבשרת, אחמד עמלה , אמר היום כי "המתחם שייבנה ישתלב עם האופי של השכונה ויאפשר פתרון דיור במחיר הוגן לזוגות צעירים, משפרי דיור, מצמצמי דיור ועוד. על אף המצב, נעשה מאמץ רב מצד עיריית לוד והחברה הכלכלית להוצאת ההיתר בזמן ואנו מודים להם על כך. למרות התקופה המאתגרת, אני צופה כי לוד תהיה אחת מהערים המבוקשות בשנים הקרובות וזאת לאור הפוטנציאל הגלום בה שטרם מומש. העיר משנה את פניה וקולטת אוכלוסייה חזקה ואיכותית". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נופי בן שמןמחיר מטרהאחמד עמלהניצני מבשרתלודקובי ייטב הנדסה אזרחית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...