בין המשוחררים הערב: דורון כץ אשר, החשבת של אפי נכסים, ושתי בנותיה רז ואביב

אתמול חשפה החברה כי החשבת שלה בישראל, דורון כץ אשר (34) ושתי בנותיה רז (4.5) ואביב (2.5) נחטפו מניר עוז ב-7.10. "אנו מתפללים ומייחלים לשובן במהרה בריאות ושלמות יחד עם כל החטופים והנעדרים", נכתב בהודעתה

שיתוף הכתבה
דורון כץ אשר ושתי בנותיה רז ואביב (באדיבות אפי נכסים) דורון כץ אשר ושתי בנותיה רז ואביב (באדיבות אפי נכסים)

יממה לאחר חשיפת אפי נכסים  כי חשבת החברה בישראל, דורון כץ אשר (34),נמצאת בין החטופים לעזה עם בנותיה רז (4.5) ואביב (2.5) - השלוש שוחררו הערב (ו'),במסגרת שחרור 13 החטופים הישראלים הראשונים משבי החמאס. כץ אשר ובנותיה נחטפו מניר עוז ב-7 באוקטובר במהלך ביקור בקיבוץ. המשפחה מתגוררת בגני הדר.

דורון כץ אשר (מטה החטופים)דורון כץ אשר (מטה החטופים)

באפי נכסים ציינו אתמול כי מפרוץ המלחמה טרם נתקבל מידע אודותיהן. "אנו מתפללים ומייחלים לשובן במהרה בריאות ושלמות יחד עם כל החטופים והנעדרים. החברה משתתפת באבלן הכבד של משפחות הנרצחים, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שנפלו במערכה, להחלמתם ושיקומם של הפצועים, ולשובם בשלום של כל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון", נמסר מאפי נכסים. 

בתוך כך הרווח המיוחס לבעלים הסתכם ברבעון בכ-121 מיליון שקל; ה-NOI צמח ברבעון בכ-38% לכ-210 מיליון שקל; ה-FFO גדל ברבעון בכ-16% לכ-90.5 מיליון שקל; ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה המשיך במגמת ההתחזקות והסתכם בכ-6,510 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי נכסיםחרבות ברזלחשב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...