חברת האשראי ברקת תממן במקום טריא פרויקט של קבוצת רכישה בשכונת גילה

ברקת תעניק מימון ליווי בסך של כ-136 מיליון שקל להשלמת הקמת פרויקט המגורים שיכלול 120 דירות ושמונה קומות של חניון תת קרקעי. הפעימה הראשונה של המימון תועמד כנגד שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט לטובת ברקת

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ברקת עדי גזית על רקע הדמיית פרויקט אור וברכה (אלי דסה, מיכל שטראוס) מנכ"ל ברקת עדי גזית על רקע הדמיית פרויקט אור וברכה (אלי דסה, מיכל שטראוס)

חברת האשראי לנדל"ן ברקת - בניהולו של עדי גזית ובשליטת רוני בירם וגיל דויטש -  תממן במקום חברת טריא פרויקט של קבוצת רכישה בירושלים.

ברקת נרתמה לעזרת 162 חברי קבוצת הרכישה שהיו חתומים על קבלת מימון מחברת טריא לצורך השלמת פרויקט 'אור וברכה' -פרויקט מגורים בשכונת מורדות גילה בירושלים. ברקת תעניק מימון ליווי בסך כולל של כ-136 מיליון שקל להשלמת הקמת פרויקט המגורים שיכלול 3 בניינים בני 4 קומות, עם 120 יח"ד ושמונה קומות חניון תת קרקעיות, הפרויקט מצוי בשלבי הקמת שלד מתקדמים ועומד על כ-47% ביצוע. 

טריא היא  חברת פינטק שעוסקת באשראי חוץ בנקאי ומפעילה פלטפורמת הלוואות בין עמיתים (P2P),שמתמודדת עם אתגרי נזילות בשל גל של פדיונות מתחילת השנה בשל העלאות הריבית והאינפלציה, בגינם התפטר גם מנכ"ל החברה שחר ארליך בחודש יוני והחברה עברה להפסד.

המימון שנחתם מורכב מפעימה ראשונה אשר מטרתה פירעון החוב של קבוצת הלווים מטריא ולצורך ביצוע תשלומים דחופים הנדרשים להמשך הקמת הפרויקט. סכום זה יועמד כנגד שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט לטובת ברקת, עוד לפני חיתום פרטני של הלווים; המשך הליווי כפוף להשלמת בדיקות החיתום הדרושות על ידי החברה. סכומי הלוואות אלו יועמדו כנגד שעבודים וביטחונות, כמקובל בעסקאות מימון אלו. עורך הדין המלווה את ברקת בעסקה הוא עו"ד יוני שטינמץ ממשרד עוה"ד ליפא מאיר.

לאחרונה חתמה ברקת  גם על שיתופי פעולה עם חברת שלמה ביטוח ועם הכשרה חברה לביטוח. ברקת חתמה על הסכם למימון וליווי פרויקט להקמת בניין משרדים ומסחר במבשרת ציון ביחד עם חברת שלמה ביטוח, אשר תעמיד את הערבויות לרוכשים עבור בניין משרדים ומסחר בן 3.5 קומות בהיקף 78 מיליון שקל.

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "עסקה זו ממחישה את היכולות של ברקת לפעול ולתת מענה בצורה מהירה ויעילה להעמדת מימון  לפרויקטי נדל"ן - קבוצות רכישה וליווי יזמים. השקענו רבות בייעול וטיוב הליך העמדת האשראי המזרז משמעותית את התהליך הכולל מרגע הפניה ועד לשלב העמדת ההלוואה, והדבר מקבל ביטוי הלכה למעשה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עדי גזיתברקתקבוצת רכישהטריאירושליםגיל דויטשגילה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...