תמורת 390 מיליון שקל: הראל ביטוח תרכוש 10% מתדהר

הקבוצה שבשליטת יאיר המבורגר והקבוצה שבשליטת גיל גבע, אריה בכר ומארק וייסמן חתמו על הסכם, בעסקה שמשקפת לתדהר שווי של כ-3.9 מיליארד שקל לאחר מימוש העסקה

שיתוף הכתבה
אורי לוין, גיל גבע ויאיר המבורגר (קבוצת תדהר, רונן אקרמן, גבע טלמור) אורי לוין, גיל גבע ויאיר המבורגר (קבוצת תדהר, רונן אקרמן, גבע טלמור)

קבוצת "הראל ביטוח ופיננסים" שבשליטת יאיר המבורגר, וקבוצת " תדהר " שבשליטת גיל גבע, אריה בכר ומארק וייסמן, חתמו היום (ג') על הסכם במסגרתו הראל תרכוש 10% מקבוצת תדהר תמורת 390 מיליון שקל, בעסקה שמשקפת לתדהר שווי של כ-3.9 מיליארד שקל, לאחר מימוש העסקה.

שיתוף הפעולה בין החברות החל בשנת 2020, ומאז ביצעו החברות מספר שיתופי פעולה דרך חברת הבת " תדהר הראל מניבים", ובין היתר בתחום השכרה ארוכת טווח, במרכז קסטרא בחיפה, ובקמפוס הרב תרבותי בקריה האקדמית בקריית אונו הנבנים בימים אלו. בשנה שעברה גם רכשו החברות יחדיו 27 דונם בחיפה להקמת מרלו"ג תמורת 100 מיליון שקל.

יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, יאיר המבורגר, אמר היום כי "הפעילות המשותפת שלנו עם תדהר בשנים האחרונות, הוכיחה לנו מעל לכל ספק שאנו נועדנו לצעוד יחדיו. כעת אנו מעגנים זאת ביתר שאת, כשותפים, בקבוצת תדהר.  אנו מאד גאים בעסקה, ובטוחים שתדהר, עם שותפתה הראל, ירקיעו להישגים אדירים עוד יותר, בשנים הקרובות".

יו"ר קבוצת תדהר , גיל גבע, אמר כי "אנחנו מודים למנהלי הראל על האמון בנו. השותפות עם קבוצת הראל מאפשרת לתדהר להמשיך ולצמוח בביטחון, תוך שמירה על האיתנות הפיננסית ממנה אנו נהנים וכן מאפשרת לחברה לנצל הזדמנויות עסקיות משמעותיות הנוצרות בתקופות כאלה של האטה כלכלית. אני מבקש להודות לכל אנשי תדהר הנהדרים אשר רק בזכותם התאפשרה עסקה יוצאת דופן זו בתקופה מאתגרת כל כך".

קבוצת תדהר הינה חברת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל. מנכ"ל הקבוצה, אורי לוין, הצטרף אליה רק לפני מספר שבועות. תדהר הוקמה לפני 30 שנה על ידי  גיל גבע ואריה בכר, ובהמשך הצטרף מארק ויסמן כשותף. היא החלה את דרכה כקבלן מבצע והתפתחה להיות חברה יזמית-קבלנית. החברה מעסיקה היום כ-1,000 עובדים ובנתה עד היום למעלה מ-20,000 דירות וכ-2 מיליון מ"ר של משרדים, תעסוקה, מסחר ולוגיסטיקה. 

את קבוצת תדהר יצגו עורכי הדין אלדד כורש, אורית ישראלי, אפי לוי וזהר פלסר ממשרד עורכי הדין פישר ושות׳. את קבוצת הראל יצגו בעסקה עורכי הדין עופר זוזובסקי ויצחק כהן יהונתן ממשרד עורכי הדין שבולת.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יאיר המבורגרגיל גבעהראל ביטוחהראלקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...