זוכי מחיר למשתכן, יש לכם שאלות? היעזרו במוקד המידע החדש

משרד הבינוי והשיכון משיק מענה אנושי פרטני בחיוג מקוצר, כוכבית 5349 • יעמוד לרשות זוכי ההגרלות מיום ראשון עד חמישי

שיתוף הכתבה
השרה יפעת שאשא ביטוןהשרה יפעת שאשא ביטון

משרד הבינוי והשיכון מציג: כל התשובות לזוכי תוכנית מחיר למשתכן – במוקד מידע חדש בחיוג מקוצר, כוכבית 5349. המוקד הושק היום במטרה להקל על הזוכים ולספק להם, בין היתר, מידע על זכייתם ועל קצב התקדמות הפרויקט שבו זכו. ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי המהלך הינו יוזמה של השרה ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו), "מתוך רצון לשקיפות מלאה מול הזוכים לכל אורך התהליך, ועד לקבלת המפתח".

בתוכנית מחיר למשתכן זכו בשלוש השנים האחרונות כ-60 אלף משקי בית, ומהלך זה נועד להקל עליהם בתהליך הזכייה והרכישה של דירתם החדשה. מהבוקר (שני) יוכלו כל הזוכים להתקשר כוכבית 5349 מכל טלפון, להקיש את מספר ההגרלה שבה זכו – והם יופנו מייד למוקדן אנושי, שיעניק מענה ופרטים לגבי הסטטוס של הפרויקט הרלוונטי.

המוקד ייתן מענה בכל ימות השבוע, בימים א-ה בשעות 17:00-9:00; בתקופת הרשמה להגרלה גדולה המענה יפעל גם בימי שישי, בשעות 12:00-8:00.

השרה שאשא ביטון: "עם כניסתי לתפקיד הנחיתי את הגורמים הרלוונטיים במשרד לפעול בכל דרך במטרה לשפר את השירות לזוכים. המשרד בראשותי יעניק את הטיפול הראוי ואת הליווי הנדרש לזוגות הצעירים שזכו בדירה ב' מחיר למשתכן '. מעבר לכך שמדובר בפרויקט שמגשים להם את החלום - לרכוש דירה במחיר שפוי והוגן, פרויקט 'מחיר למשתכן' הוא פרויקט דגל בעל חשיבות עליונה, שאותו מוביל שר האוצר כחלון, והשפעתו על שוק מחירי הדיור ניכרת. נמשיך ללוות את הזוכים ונפעל למענם גם בעתיד".

אמיר לוזון, מייסד איגוד הזוכים מסר בתגובה: "אני מברך על הקמת המוקד ומקווה בהחלט שהוא יהיה יעיל בכל הקשור לסיוע לזוכים, כי הם זקוקים לתמיכה בפיזור הערפל סביב הפרויקטים השונים. זאת גם הסיבה שאיגוד הזוכים מספק לזוכים מידע בחינם בתחומים שונים - משפט, הנדסת בניין, משכנתאות, כלכלת המשפחה, אדריכלות ועיצוב פנים. אני מקווה שהמהלך של המשרד ישלים את המעטפת שלה זקוקים הזוכים".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינוייפעת שאשא-ביטון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...