תמורת 438 מיליון שקל: דניה תבצע פרויקט פינוי-בינוי של קרסו בירושלים

במסגרת המיזם המקודם בשכונת תלפיות ייהרסו 128 דירות ותיקות ובמקומן יוקמו 437 יחידות דיור בארבעה מגדלי מגורים בשטח כולל של כ- 63 אלף מ"ר, ולצידם שטחי ציבור ומסחר בהיקף של כ-3,500 מ"ר

שיתוף הכתבה
רונן גיזנבורג (רמי חכם)רונן גיזנבורג (רמי חכם)

קבוצת דניה, חברת הנדל"ן והתשתיות, תהיה הקבלנית של קרסו בשכונת תלפיות ירושלים תמורת 438 מיליון שקל. דניה דיווחה היום (א')  לבורסה כי נבחרה על ידי חברת קרסו נדל"ן לשמש כקבלן ראשי ושלד בפרויקט פינוי-בינוי בדרך חברון בשכונת תלפיות בירושלים תמורת 438 מיליון שקל.  שם המתחם קרסו ניה, ובמסגרתו ייהרסו 128 יחידות דיור קיימות, ובמקומן יקומו  במצב הסופי 437 יחידות דיור. המתחם ממוקם בין רחובות דרך חברון, התנופה ודרך בית לחם. 

הפרויקט כולל עבודות הריסה, חפירה ודיפון, שבסופן יוקמו ארבעה מגדלי מגורים, בשטח עילי כולל של כ- 63 אלף מ"ר ולצידם שטחי ציבור ומסחר הפרוסים על  פני כ- 3,500 מ"ר. כמו כן, יוקם חניון תת קרקעי לפרויקט בשטח של כ-27,000 מ"ר. התמורה כאמור בגין ביצוע הפרויקט תעמוד על כ-438 מיליון שקל (בתוספת מע"מ),ותהיה צמודה למדד תשומות הבניה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט. 

מתחם קרסו מהווה חלק מפיתוח שכונת תלפיות החדשה, כחלק ממגמה גדולה יותר של פיתוח וחידוש העיר כולה. רובע תלפיות עתיד להפוך למרכז עירוני ראשי בעיר, על ידי הוספה של אלפי יח"ד בחלקו המזרחי והצפון מערבי, כאשר החלק המרכזי והדרום מערבי ישמש למסחר ותעסוקה.

לדברי מנכ"ל קבוצת דניה, רונן גינזבורג: "דניה ממשיכה לקחת חלק בבנייה ופיתוח של הפרויקטים הבולטים בישראל. פרויקט זה, בדרך חברון בירושלים, מצטרף לשורה ארוכה של פרוייקטי מגורים בבניית החברה, והוא צפוי להוות חלק משמעותי בתנופת ההתחדשות העירונית המתחוללת בבירה. אנו שמחים על השותפות עם קרסו נדל"ן ובטוחים כי הפרויקט יבוצע על הצד הטוב ביותר, באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב המוסכם".

משנה למנכל ומנהל חטיבת המגורים בקרסו, ירון צוברי, הוסיף: "אנחנו שמחים לקחת חלק בתכנית העירונית לבצע מתיחת פנים לשכונות היסטוריות בירושלים ע"י הוספת אלפי יחידות דיור, מסחר ותעסוקה. מתחם המגורים של קרסו ברובע תלפיות מכוון לאנשים שאוהבים את ירושלים ,רוצים לגור, לעבוד, לבלות ולגדל בה ילדים, ועם זאת לא מוותרים על חיים טובים ומגוונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןדניה סיבוסרונן גינזבורגירון צוברי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...