פרסום ראשון: נתן אלנתן מונה לראש מטה התכנון הלאומי

אלנתן שימש בעבר כסגן ראש עיריית תל אביב מטעם ש"ס, ואף עמד בראש ועדת התכנון המקומית של העיר. כעת הוא צפוי לעמוד בראש המועצה הארצית לתכנון ולבניה, ובראשות הותמ"ל והות"ל

שיתוף הכתבה
ראש מטה התכנון הלאומי נתן אלנתן (אביגיל מתתוב)ראש מטה התכנון הלאומי נתן אלנתן (אביגיל מתתוב)

הממשלה אישרה ביום ו' האחרון את מינויו של נתן אלנתן לתפקיד ראש מטה התכנון הלאומי, במהלך הישיבה שבה אישרה גם את תקציב המדינה. זאת, כחודש לאחר תום כהונתו של שלומי הייזלר בתפקיד. משמעות המינוי היא שמעתה ישמש אלנתן גם כיו"ר המועצה הארצית לתכנון ובניה, וכן כיו"ר הוותמ"ל (הוועדה הארצית לקידום מתחמי דיור מועדפים) והוות"ל (הוועדה הארצית לתשתיות).

אלנתן, בן 52, נולד בסמרקנד שבאוזבקיסטן ועלה עם משפחתו לישראל כפעוט. בשנות ילדותו התיישבה המשפחה בתל אביב, בה הוא מתגורר עד היום. במהלך 25 השנים האחרונות שימש אלנתן במגוון תפקידים בעירייה כחבר מועצה מטעם תנועת ש"ס. בין היתר שימש כסגן ראש עיריית תל אביב, יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, וכן כנציג העירייה במועצה הארצית לתכנון ולבניה, שבראשה הוא צפוי לעמוד כעת.

מייד לאחר פרסום חלוקת התיקים והשבעת הממשלה בסוף חודש דצמבר ההערכות היו כי אלנתן, הנחשב למקורב ליו"ר ש"ס אריה דרעי שמונה לתפקיד שר הפנים האחראי בין היתר גם על מערכת התכנון, ימונה לתפקיד ראש מטה התכנון. זאת בין היתר בשל הרקע הרלוונטי שהוא מביא עמו בנושאי תכנון ובניה. כעת כאמור המינוי אושר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אריה דרעימשרד הפניםנתן אלנתןמטה התכנון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...