דוניץ-אלעד קיבלה היתרים לשלב א' של פרויקט הפינוי בינוי הגדול שלה ברמת השרון

החברה מוציאה לדרך את שלב א' בפרויקט נווה מגן החדשה, לאחר שקיבלה היתרי הריסה, חפירה, דיפון ורצפת מרתף. במסגרת הפרויקט ייהרסו 112 יחידות דיור בתשעה בניינים, ובמקומם ייבנו 435 יחידות דיור בשבעה בניינים. שטח הפרויקט הוא 42.5 דונם

שיתוף הכתבה
מנכ"ל דוניץ-אלעד, רונן יפו (סיון פרג')מנכ"ל דוניץ-אלעד, רונן יפו (סיון פרג')

דוניץ-אלעד מוציאה לדרך את פרויקט נווה מגן החדשה ברמת השרון, לאחר שקיבלה את היתרי הריסה, חפירה דיפון ורצפת המרתף לשלב א' של הפרויקט. נווה מגן החדשה הוא פרויקט פינוי בינוי שנפרש על שטח של כ-42.5 דונם, שבמסגרתו ייהרסו תשעה בניינים שבהם 112 יחידות דיור ועוד מבנים ישנים וסככות הפזורות במתחם. במקומם ייבנו שבעה בנייני מגורים בני 9 עד 21 קומות, שבהם יהיו 435 דירות. בנוסף, יפותחו שטחים ציבוריים ירוקים נרחבים, הכוללים שבילי הליכה ומבני ציבור באחריות עיריית רמת השרון.

בשלב א' יפנו 24 דיירים את דירותיהם הישנות כבר בחודשים הקרובים, לטובת הקמתם של שני בניינים חדשים בני 21 קומות, שבהם 166 דירות. הצפי לביצוע עבודות שלב זה הוא כשלוש שנים וחצי שנים. המתחם נמצא ברמת השרון הוותיקה, ברחוב השחל, הסמוך לשכונת נווה מגן. האזור מאופיין בעיקר בבנייה נמוכה ושירותים קהילתיים ברמה גבוהה. את הפרויקט מתכנן משרד ארכוד אדריכלים.

הדמיה של הפרויקט ברמת השרון (אלכס לובימוב)הדמיה של הפרויקט ברמת השרון (אלכס לובימוב)


מנכ"ל דוניץ-אלעד, רונן יפו, מסר כי, "מדובר בהקמה של שכונה חדשה, בהיקף של 435 דירות בשבעה בניינים, שתשנה את האזור ותיתן מענה לביקושים הקיימים ברמת השרון. אנו בטוחים כי הפרויקט ישנה את פני האזור ויתרום רבות לפיתוח השכונה".

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דוניץ-אלעדרונן יפוהתחדשות עירוניתפינוי בינוי רמת השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...