1,000 דירות ו-60 אלף מ"ר משרדים: אושרה סופית תוכנית מתחם מידטאון ירושלים

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את התוכנית, שמשתרעת על שטח של 17 דונם וכוללת גם 14.5 אלף מ"ר למלונאות, 6,600 מ"ר למסחר ו-11 אלף מ"ר למבני ציבור. את התוכנית יזמה קנדה ישראל, והיא ממוקמת במרכז העיר, על הרחובות יפו ואגריפס

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט מידטאון ירושלים (משרד DBLD אדריכלים)הדמיה של פרויקט מידטאון ירושלים (משרד DBLD אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, בראשות שירה תלמי באבאי, החליטה לאשר סופית ביום חמישי האחרון את תוכנית מתחם מידטאון ירושלים. התוכנית משתרעת על שטח כולל של כ-17 דונם, וממוקמת במרכז העיר על הרחובות יפו ואגריפס, בסמוך לתוכנית שער העיר ותחנת הרכבת הקלה וכוללת הקמת ארבעה מגדלים, הכוללים כ-1,000 יחידות דיור.

מתוך כלל יחידות הדיור, כ-200 יוצעו להשכרה. כמו כן, יוקמו כ-14.5 אלף מ"ר למלונאות, כ-6,600 מ"ר למסחר, כ-60 אלף מ"ר למשרדים, וכן מבני ציבור בהיקף של כ-11 אלף מ"ר. בנוסף, במסגרת התוכנית נקבעו הוראות לשימור מלא של המבנה ההיסטורי של בית החולים שערי צדק, והסבתו לבית מלון יוקרתי. היוזמת של התוכנית היא ישראל קנדה .

התוכנית אושרה בהתאם למדיניות הוועדה המחוזית לעירוב שימושים והעצמה לאורך ציר הרכבת הקלה. התוכנית נערכה על ידי משרד DBLD אדריכלים, בהובלת האדריכל רפאל דה לה פונטיין. . התוכנית ממשיכה את מגמות התכנון העירוני של העצמת הבינוי לאורך צירי הרכבת הקלה ועירוב שימושים משמעותי של שימושי מגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות.

בעלי ישראל קנדה ברק רוזן ואסי טוכמאייר (אריק סולטן)בעלי ישראל קנדה ברק רוזן ואסי טוכמאייר (אריק סולטן)


מתכנן מחוז ירושלים במינהל התכנון, אדר' דן קינן, ציין כי "התוכנית משמשת דוגמה לניצול מיטבי של משאב הקרקע העירוני, ועתידה לייצר עוגן משמעותי של מגורים לצד שימושים אחרים בסמיכות למתחם הכניסה לעיר החדש, שמוקם בימים אלה, ולאורך רחוב יפו - המהווה את הציר ההיסטורי של מרכז העסקים הירושלמי".

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושליםישראל קנדהמידטאון ירושליםשירה תלמי באבאידן קינן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...