רונן סגל מונה למ"מ יושב ראש הוועדה המחוזית חיפה

פרסום ראשון: באפריל מונה סגל למתכנן המחוז, ובשבוע שעבר מונה לתפקיד ע"י שרת הפנים איילת שקד. הוא ישמש בתפקיד הכפול עד למינוי יו"ר קבוע על ידי הממשלה הבאה. זאת לאחר שבשבוע שעבר סיים איתמר בן דוד את כהונתו. כעת בראשות שתיים מתוך 6 ועדות עומדים ממלאי מקום

שיתוף הכתבה
מ"מ יו"ר הוועדה המחוזית רונן סגל. יחזיק בתפקיד כפול (לע"מ)מ"מ יו"ר הוועדה המחוזית רונן סגל. יחזיק בתפקיד כפול (לע"מ)

מתכנן מחוז חיפה רונן סגל מונה בשבוע שעבר על ידי שרת הפנים איילת שקד לתפקיד מ"מ יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה חיפה, וישמש בתפקיד כפול הן של יו"ר והן של מתכנן המחוז, זאת עד למינוי יו"ר קבוע על ידי הממשלה החדשה שעל פי ההערכות תושבע בקרוב. זאת לאחר שבשבוע שעבר סיים איתמר בן דוד את כהונתו כיו"ר הוועדה.

עם מינויו של סגל, בראשות שתיים מתוך שש ועדות התכנון המחוזיות עומדים ממלאי מקום, זאת לאחר שלפני כחודשיים מונה יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב ערן ניצן למ"מ יו"ר הוועדה המחוזית צפון.

מחוז חיפה משתרע על שטח כולל של 866 קמ"ר, מחדרה בדרום ועד קריית מוצקין בצפון, ומהים במערב ועד ואדי עארה במזרח. במחוז קיימים 94 יישובים שבהם יישובים עירוניים, קיבוצים, מושבים וכפרים. עם מינויו, יהפוך סגל לדרג התכנוני הבכיר במחוז.

סגל, תושב חיפה, מונה למתכנן מחוז חיפה בחודש אפריל האחרון, לאחר 11 שנים שבהם שימש כסגן מתכננת המחוז הקודמת, ליאת פלד, ועד לאחרונה שימש גם כמ"מ יו"ר הוועדה המרחבית זמורה.

הוא בעל תואר MA (מגיסטר) בתכנון ערים ואזורים בפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בחיפה, ו-BA בחוג ללימודי ארץ ישראל ובחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת חיפה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילת שקדאיתמר בן דודמינהל התכנוןהוועדה המחוזית חיפהרונן סגל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...