לוינשטין הנדסה: ביקוש של 352 מיליון שקל לסדרת האג"ח

סכום הגיוס שנקבע במכרז המוסדי מסתכם ב-180 מיליון שקל ושיעור הריבית שנקבע במכרז לא יעלה על 5% וייקבע סופית עם השלמת המכרז לציבור. מטרת הגיוס כוללת פירעון אשראי בנקאי ושימור גמישות פיננסית

שיתוף הכתבה

 

לוינשטין הנדסה, בבעלותו ובניהולו של שאול לוטן, דיווחה הבוקר (א')  על ביקושי יתר במכרז  למוסדיים שקיימה בהנפקת סדרת אג"ח חדשה. לוינשטין מודיעה על קבלת התחייבויות ממוסדיים לרכישת אג"ח בהיקף של 352 מיליון שקל ערך נקוב, כל אחת כוללת 1000 שקל ערך נקוב אגרות חוב  ,בדרך של מכרז על שיעור הריבית השנתית. 

מדובר באג"ח מסדרה ה' של לוינשטין הנדסה, במשך חיים ממוצע של 4.5 שנים שקלית (ללא הצמדה) וללא ביטחונות, ושאינן ניתנות להמרה למניות. סכום הגיוס שנקבע במכרז המוסדי מסתכם ב-180 מיליון שקל ושיעור הריבית שנקבע במכרז לא יעלה על 5% ויקבע סופית עם השלמת המכרז לציבור (בו ייקבע גם הסכום הסופי). האג"ח מדורגת A+ על ידי חברת הדירוג S&P מעלות .  מהחברה נמסר, כי מטרת הגיוס היא מימון הפעילות השוטפת לרבות פירעון אשראי בנקאי ושימור גמישות פיננסית בחברה. 

לדברי שאול לוטן, מנכ"ל ובעלים קבוצת לוינשטין , "ביקושי היתר מהמשקיעים המוסדיים בתקופה שבה השווקים מתאפיינים בתנודתיות גבוהה ובצל העלאות ריבית מקומיות וגלובליות מהווים הבעת אמון מצד שוק ההון בחוסן ובניסיון של לוינשטין ובאיתנות הפיננסית שלה. כספי הגיוס יאפשרו לקבוצה גמישות פיננסית, ניצול הזדמנויות והמשך הרחבת תחומי הפעילות".

דיווח זה מגיע לאחר שקבוצת לוינשטין דיווחה החודש על כניסה לתחום הקמה ותפעול של מרכזי נתונים (Data Center). החברה צפויה להיכנס לשותפות עם חברה בבעלות קבוצה בינלאומית מובילה המתמחה בהקמה ותפעול של דאטה סנטרים, שהקימה ומפעילה מרכזי נתונים באירופה ושתיהן יקימו מיזם משותף.  על פי המשא ומתן תקבל לוינשטין 44 מיליון שקל על  הקרקע המיועדת להקמת הדאטה סנטר בשטח 35 אלף מ"ר.

לוינשטין הנדסה דיווחה על רווח נקי בסך כ-52.6 מיליון שקל ברבעון השני של 2022 - זינוק של 142% לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד. את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות מנורה מבטחים חיתום.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שאול לוטןשוק ההוןלוינשטין הנדסהסדרת אג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...