חג'ג' אירופה בוחנת רכישת נכסים באיטליה בסכום של 350 מיליון יורו

בנוסף, החברה דיווחה על קבלת הצעה ראשונית להשכרת בית מלון בנכס שהיא צפויה לרכוש ברומניה

שיתוף הכתבה
צחי חג'ג', בעלי חג'ג' אירופה (טל צ'יקורל)צחי חג'ג', בעלי חג'ג' אירופה (טל צ'יקורל)

קבוצת חג'ג' אירופה דיוולופמנט דיווחה היום (ג') על ניהול שני משאות ומתנים להתקשרות בעסקאות נדל"ן במרכז אירופה. בעסקה הראשונה בוחנת החברה כניסת לתחום פעילות נדל"ן באיטליה ורכישת פורטפוליו נכסים בתמורה של כ־350 מיליון יורו. בעסקה השנייה מנהלת החברה משא ומתן עם רשת Selina לצורך הפעלת מלון בבעלותה, ברומניה.

המשא ומתן באיטליה כולל 11 קרקעות להקמת שטחי מגורים, מסחר ולוגיסטיקה ברומא וסביבתה. החברה צפויה לחתום על הסכם הבנות לא מחייב לאחריו תבצע בדיקת נאותות ובחינת היתכנות פיתוח הקרקעות. במידה ואלה יעמדו לשביעות רצונה של החברה יקיימו הצדדים משא ומתן על רשימת הנכסים. במידה והעסקה תתקיים, 50% מהתמורה תשולם במועד השלמת העסקה ויתרתה בחלוף 5 שנים ממועד השלמת העסקה.  החברה מנהלת במקביל, מו"מ עם חברה נוספת למימון מלוא התשלום הראשון לרכישת הנכסים.

במשא ומתן ברומניה, הודיעה החברה על כך שקיבלה הצעה ראשונית להסכם שכירות עם חברת Selina במסגרתו, בכפוף להשלמת רכישת נכס הידוע בשם Susai הממוקם בעיר פרדל שברומניה, תשכור החברה המציעה את המלון הקיים בנכס בלבד ותפעילו. הסכם השכירות, ככל שייחתם, יהיה לתקופה של 20 שנים קבועים בסך צפוי של כ -400-350 אלף יורו על פי מנגנון שיפורט בהסכם או לחילופין, דמי שכירות שנתיים בגובה 15% מסך ההכנסות, על פי הגבוה מבינהם. 


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בחו"לחג'ג' אירופהחג'ג' דיוולופמנטרומניהאיטליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...