5 ההבדלים בין "פסגת הנדל"ן אילת" לוועידות נדל"ן אחרות

ההתפתחויות והדינמיות של ענף הנדל"ן הישראלי הופכות אותו לאחד מהתחומים המרתקים והחשובים במשק הישראלי. פסגת הנדל"ן אילת - ועידת בכירי הנדל"ן המובילה של הענף בישראל, קובעת סטנדרט אחר של איכות ומקצועיות. מה הופך אותה לוועידה ייחודית שאין שנייה לה בישראל?

שיתוף הכתבה

 

כל העוסקים בענף הנדל"ן בארץ מצפים לוועידה מקצועית, מעמיקה ואיכותית. פסגת הנדל"ן, המתקיימת השנה באילת, מביאה לראשונה את הסטנדרט הגבוה של הוועידות הגדולות, המקצועיות המובילות בחו"ל ומספקת מבט מעמיק אל אחד מן התחומים הקריטיים ביותר לכלכלה הישראלית.
מהם ההבדלים שהופכים אותה לוועידת חובה עבור בכירי הענף?

 

1. קהל ייעודי ומצומצם

"פסגת הנדל"ן אילת" לא נועדה לכל אנשי הנדל"ן בישראל. הקהל המגיע לפסגה הוא מצומצם ואיכותי, ומורכב מדרגי הניהול הבכירים ביותר. יזמים מובילים, בעלי חברות נדל"ן, שותפים ועורכי דין במשרדים המובילים בתחום, שמאים, רגולטורים, שרים, ראשי ערים, מהנדסים מובילים, יושבי ראש ומנכ"לים של ועדות התכנון השונות, גורמים בכירים בעולם המימון – פסגת הנדל"ן אילת מארחת אך ורק את הפסגה של ענף הנדל"ן.

 

2. פורומים מקצועיים בין חברות נדל"ן לראשי העיר ומינהל הנדסה בערים מרכזיות

פסגת הנדל"ן אילת כוללת הרבה יותר מהרצאות ופאנלים לקהל הרחב. בפסגה של השנה, כמו בכל שנה, נערכים פורומים סגורים בין יזמים, ראשי ערים, מהנדסי ערים וראשי מנהל ההנדסה בעשרות ערים מובילות בארץ – הכל מתוך מטרה לתת מענה מיידי לבעיות הרלוונטיות ביותר שעל סדר היום ולפתור מצבים של אי ודאות.

הפורומים הסגורים, המשלבים את מקבלי ההחלטות הבכירים ביותר, עוזרים להאיץ את תהליכי השינוי בתחום ולהוביל לפתרונות פרקטיים בזמן אמת.

 3. תוכן מגוון ללא פשרות, מבית גוף התוכן הגדול בישראל בענף הנדל"ן

עבור המנהלים הגדולים והגורמים הבכירים המביאים את עצמם עד אילת, אין טעם להתפשר על איכות התוכן. על מנת להפוך את החוויה לאירוע מעשיר ומעשי, פסגת הנדל"ן מקפידה על התכנים הכי אפקטיביים, מקצועיים, חדשניים ואקטואליים. הגוף העומד מאחורי פסגת הנדל"ן הוא מרכז הנדל"ן , גוף התוכן המוביל והגדול בישראל, אשר מגבש בתשומת לב רבה שורה של פאנלים, הרצאות ופורומים מקצועיים וייעודיים עבור סמנכ"לים ממגוון המחלקות של חברות הנדל"ן. החל משיווק, דרך כספים ועד פיתוח עסקי – לכל מנהלת בכירה ומנהל בכיר יש פורום ייעודי ועדכני, ברמה הכי גבוהה.

 4. העסקה הבאה שלכם נמצאת בפסגת הנדל"ן אילת

הגורם המניע של אנשי הנדל"ן בישראל הוא איתור עסקאות מעולות ושיתופי פעולה פוריים.
"פסגת הנדל"ן אילת" של מרכז הנדל"ן ונדל"ן מדיה מורכבת מ-3 ימים ממוקדים המרכזים את כל מקבלי ההחלטות, ה'שמנא והסלתא' של ענף הנדל"ן, שם כולם מחפשים את העסקה הבאה שלהם!
מי שלא יהיה ב "פסגת הנדל"ן אילת", עשוי לפספס את ההזדמנות.

 5. חוויה ברמה בינלאומית שאין כמותה בישראל

פסגת הנדל"ן אילת מביאה את האיכות והמקצועיות של הוועידות הגדולות בעולם – כאן לישראל. האירוח בפסגה מאופיין בסטנדרט בינלאומי ומוקפד עד הפרטים הקטנים ביותר. התוצאה היא חוויה שאין כמותה בישראל – החל מקולינריה באיכות הגבוהה ביותר מבית 'חוות צוק', ועד מופעי ערב בלוקיישן אקסקלוסיבי בריף הדולפינים. עבור מי שרוצה לשמור על כושר, הפסגה כוללת גם אימון בוקר של נינג'ות על שפת הבריכה עם יובל שמלא, אלוף נינג'ה ישראל.

 אם כן, "פסגת הנדל"ן אילת" בהחלט לא מתאימה לכל שחקן בשוק הנדל"ן אלא פונה ומיועדת אך ורק לגורמים הבכירים בענף, אשר עושים את השינוי ומובילים את הענף בכל הנוגע למדיניות ויישום. עבור בכירי הענף, מדובר בהזדמנות לפגוש זה את זה, לעשות מינגלינג עם מקבלי ההחלטות החשובים ביותר ולקחת את ענף הנדל"ן (ואת הפעילות העסקית שלהם) קדימה.

הצטרפו למאות חברות נדל"ן מובילות המשתתפות ב"פסגת הנדל"ן אילת"- ועידת בכירי הנדל"ן והבטיחו מקומכם עכשיו


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מרכז הנדל"ןכנס נדל"ןפסגת הנדל"ן אילתכנסיםועידת נדל"ןועידות נדל"ןאירוע נדל"ןכנס נדל"ן באילת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...