אב-גד תבצע פינוי בינוי בהוד השרון במסגרתו תקים כ־194 יח"ד

החברה הודיעה על כך שעברה את סך החתימות הנדרש בפרויקט ברחובות הרשות ורמתיים; 56 יח"ד ו־15 יחידות מסחר יהרסו; החברה צופה רווח של כ־74 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
הוד השרון (עיריית הוד השרון)הוד השרון (עיריית הוד השרון)

חברת אב-גד הודיעה היום (ד') לבורסה לני"ע על כך שעברה את סך החתימות הנדרש בפרויקט פינוי בינוי ברחובות הרשות ורמתיים שבהוד השרון. חברת בת בבעלות מלאה היא זו שתבצע את הפרויקט במסגרתו יהרסו 56 יח"ד ו־15 יחידות מסחר במקומן יוקמו שלושה בניינים בהם כ־194 יח"ד (56 יוקצו לבעלי הזכויות במקרקעין).

נכון למועד דוח זה, ממתינה חברת הפרויקט לאישור הוועדה המקומית לצורך קבלת המלצה לאישור התב"ע והבאתה בפני ועדה מחוזית. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-348 מיליון שקלים והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ-274 מיליון שקלים, הסכומים לפני מע"מ. 

נכון למועד הדיווח, 71% מבעלי הזכויות במקרקעין חתמו על ההסכם לביצוע הפרויקט. בנוסף ליחידות הדיור, המבנים החדשים יכללו שטחי מסחר ו/או משרדים, בתוספת מרתפי חנייה ומחסנים. כמקובל בפרויקטים מסוג זה, החברה תקבל את מלוא זכויות הבנייה וכן כל תוכנית הבנייה שיוקנו למקרקעין עד למועד קבלת תעודת גמר לפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוד השרוןאב-גד החזקותפינוי בינוי אב-גד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...