חברת ההתחדשות העירונית בית וגג סיימה הנפקה וגייסה 78 מיליון שקל

החברה, בבעלות הפניקס, מעריכה כי תתחיל את המסחר ב-430 מיליון שקל אחרי הכסף

שיתוף הכתבה
התחדשות עירונית (שאטרסטוק) על רקע מסכי בורסההתחדשות עירונית (שאטרסטוק) על רקע מסכי בורסה

חברת ההתחדשות העירונית בית וגג סיימה הבוקר את הנפקתה וגייסה 78 מיליון שקל. החברה צפויה להתחיל את המסחר על פי שווי של 430 מיליון שקל, אחרי הכסף. כך מדווחים היום בגלובס. המו"לית של גלובס אלונה בר-און היא מייסדת קרן ההשקעות בית וגג, בעלת מניות בחברת ההתחדשות העירונית  ודירקטורית בה.

הפניקס מחזיקה ב-46% ממניות בית וגג , ואחרי ההנפקה צפויות להשאיר בידיה כ-42% מהמניות. עוד בעלי מניות גדולים בבית וגג הם פועלים אקוויטי, שתייותר לאחר ההנפקה עם כ-7%, ומבטחים המנהלת את קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר עם המדינה שתחזיק בכ-8%, קרן ההשקעות בית וגג עם 8.8% ומשקיעים פרטיים בהם מו"לית גלובס אלונה בר און שהקימה את קרן ההשקעות ב-2010.

חברת ' בית וגג ' הוקמה ב-2010 מתוך מטרה לקדם פרויקטים המיועדים למגורים במסגרת תכניות התחדשות עירונית , ולהוות גורם מוביל בתחום והייתה מהחברות הראשונות שעסקו בתחום. בנובמבר האחרון התאגדה לחברה פרטית, תוך העברת הזכויות והאחזקות בקרן לידי בעלי החברה.

בית וגג פעלה בשנים האחרונות בשלוש ערים מרכזיות: תל אביב, רמת גן ורמת השרון. היא זכתה במקום השביעי הכלל ארצי בדירוג חברות התמ"א הטובות ביותר של מדד ההתחדשות העירונית 2021.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית וגגהפניקסאלונה בר אוןהנפקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...