שתי חדשות טובות לאפי קפיטל: רכשה קרקע בבית שמש ב-42 מיליון שקל; זכתה להיתר בנייה באשקלון

על הקרקע בבית שמש היא תוכל להקים 5,000 מ"ר שטחי מסחר • הפרויקט באשקלון, בשכונת עיר היין, יוצא לדרך במסגרת מסלול מחיר למשתכן, ויציע 328 יחידות דיור חדשות

שיתוף הכתבה
עידו קינאר, סמנכ"ל הנדסה בחברת אפי קפיטל (טל גבעוני)עידו קינאר, סמנכ"ל הנדסה בחברת אפי קפיטל (טל גבעוני)

שני מהלכים חשובים לחברת אפי קפיטל , שעליהם הודיעה היום (ד') ואתמול: ראשית, הודיעה החברה אמש על הסכם לרכישת מלוא זכויות הבנייה של שטחי המסחר בגוש 5708 חלקה 18 בשכונת אברהם בבית שמש, בסמוך לבית שמש הוותיקה, בשטח כולל של 6,061 מ"ר, זאת תמורת סכום של 42 מיליון שקל.

על הקרקע, המחולקת לארבעה מתחמים המסומנים באותיות A-D, אפשר לבנות מסחר בהיקף של כ-5,000 מ"ר. "במסגרת ההסכם, הרוכשת תרכוש את מלוא זכויות הבנייה של שטחי המסחר המצויים במתחם A, במצבם As-Is, כשהן נקיות וחופשיות", כך החברה בהודעתה. 

"נוסף על כך, במסגרת ההסכם הסכימו הצדדים כי החברה תפעל לקידום ניוד זכויות בנייה של המוכרות במתחמים B ו-D אל מגרש סמוך, מגרש 303, בכפוף לאישור רשות רישוי מקומית ו/או באמצעות תב"ע מקומית או מחוזית, והכול מתוך מטרה שלאחר הניוד ו/או ההמרה, יהיה במגרש 303 סך של כ-15,600 מ"ר עיקרי למגורים (ללא ממ"דים) המיועדים לכ-165 יח"ד.

במסגרת ההסכם התחייבה החברה להשלים את בניית המסחר בתוך 48 חודשים ממועד החתימה
על ההסכם, ואם יתקבל היתר בנייה גם לזכויות המגורים - כי אז תשלים החברה את בניית מבנה
המסחר והמגורים בתוך 66 חודשים ממועד חתימת ההסכם"

במסגרת ההסכם התחייבה החברה להשלים את בניית המסחר בתוך 48 חודשים ממועד החתימה
על ההסכם, ואם יתקבל היתר בנייה גם לזכויות המגורים - כי אז תשלים החברה את בניית מבנה
המסחר והמגורים בתוך 66 חודשים ממועד חתימת ההסכם". היקף ההשקעה בהקמת הפרויקט נאמד בכ-80 מיליון שקל, והבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה וחצי.

עינב כהן, מנהלת השיווק באפי קפיטל: "כחלק מאסטרטגיית החברה לשנים הקרובות אנו רואים לנכון להעמיק את אחיזתנו בתחום הנדל"ן המניב, זאת לצד המשך פיתוח פעילות הנדל"ן למגורים. אנו עומדים בפני כמה עסקאות משמעותיות ביותר בשני המישורים, שעתידות להיחתם בתקופה הקרובה.

כמו כן, זהו הפרויקט הרביעי שלנו בבית שמש: אנו בונים כיום כ-500 יחידות דיור עם מסחר של כ-2,000 מ"ר בעיר ורואים בה כיעד אטרקטיבי שעוד לא מיצה את הפוטנציאל שלו".

כאמור, היום העבירה החברה לרשות לניירות ערך עדכון חיובי נוסף: קבלת היתר בנייה מלא לפרויקט "אשקלון 32" שבשכונת עיר היין. מדובר בפרויקט למגורים במסלול מחיר למשתכן ושוק חופשי, הכולל חמישה בנייני מגורים בני 16 קומות, ובהם יוקמו 328 יחידות מגורים. הפרויקט יוקם על שטח של 15,410 מ"ר.

230 מיחידות הדיור בפרויקט יימכרו בתנאי מחיר למשתכן , ו-98 יחידות דיור יימכרו בתנאי שוק חופשי, בהתאם למכרז של רשות מקרקעי ישראל שבו זכתה החברה, לחכירה מהוונת ל-98 שנים עם אופציה ל-98 שנים נוספות. החברה קיבלה היתר דיפון וחפירה לפרויקט באוגוסט האחרון, והיא מעריכה כי העבודות יסתיימו בנובמבר 2022.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןעיריית בית שמשאפי קפיטלשכונת עיר היין באשקלוןעידו קינאר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...